جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ولدان در نشست خبری با اصحاب رسانه

حوزه/ مسئول نهاد نماز جمعه قم گفت: طرح رقابت در خدمت، فرصتی برای دیدار مردم با مسئولان استان در حاشیه برگزاری مراسم نماز جمعه قم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان، با اشاره به گذشت حدود یکسال از آغاز اجرای طرح رقابت در خدمت در حاشیه نماز جمعه استان قم در مصلای قدس، اظهار کرد:این طرح پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه امروز بزرگترین خدمت و رقابت در میان قوای سه گانه رقابت در خدمت است، اجرایی شده تا مسئولان به میان مردم آمده و به صورت چهره‌ به چهره خدمات را ارائه کنند و در پی آن ارتباط مردم و مسوولان نیز تقویت شود.

 وی با بیان اینکه مصلی قم در راستای اجرای طرح رقابت در خدمت پیشگام بوده است افزود: این طرح  فرصتی برای دیدار مردم با مسئولان استان است که  با همکاری دستگاه‌های استانی در حال اجرا است خصوصا در زمانی که دستگاه‌های خدماتی در طرح حاضر می‌شوند شاهد استقبال بسیار مطلوب مردم بوده‌ایم که گره‌گشایی زیادی از کار مردم شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان قم اذعان کرد: اگر این طرح بخواهد رونق بیشتری پیدا کند جا دارد که در بحث تبلیغات شهری و اطلاع‌رسانی کارهای بیشتری صورت گرفته و فرهنگ مطالبه‌گری و خدمت مسئولان نیز بیش از پیش ترویج شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان فرصتی برای حضور در مصلی و بازدید از خدمات انقلاب است گفت: سرکشی مسئولان در طول هفته در مساجد و مراکز مردمی و حضور در روز جمعه با مردم در نماز جمعه و اینکه مسئولان بین مردم حضور پیدا کنند تا حس مردم‌محوری را به نمایش بگذارند از راهکارهایی است که ارتباط مردم و مسئولان و جلوه خدمت‌رسانی نظام اسلامی را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha