جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هکر آلمانی دیدگاه های ۱ هزار سیاستمدار اسلام ستیز را در اینترنت منتشر ساخت

حوزه/ یک دانشجوی ۲۰ ساله آلمانی که داده های خصوصی نزدیک به یک هزار سیاستمدار اسلام ستیز را حک کرده بود شناسایی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، رسانه های آلمانی روز جمعه گزارش دادند یک دانشجوی 20 ساله که اطلاعات خصوصی حدود 1000 سیاستمدار اسلام ستیز از جمله اعضای حزب «آلترناتیو برای آلمان» و دیگران را در یکی از بزرگترین هک ها در این کشور در اینترنت افشاء کرده و دیدگاه های اسلام ستیز سیاستمداران  آلمانی را در اینترنت منتشر ساخته دستگیر شده است.

این هکر که با نام جونز اس شناسایی شده با استفاده از «روت اکسس» اینترنتی، دیدگاه های اسلام ستیزی و اهانت آمیز زیادی را در نت منتشر ساخته است.

یک نشریه آلمانی یگ هفته پیش در گزارشی نوشته بود که در پی حملات هکری گسترده به سیاستمداران آلمانی سازمان‌های امنیتی این کشور آژانس امنیت ملی آمریکا را برای شفاف سازی این پرونده به کمک طلبیده‌اند.

مقامات آلمانی این هفته اعلام کردند، این دانشجو که در منزل والدینش در ایالت هسن در آلمان می زیسته، به این جرم اعتراف کرده است.

وی در اعترافاتش گفته از اینکه دیدگاه ها و گفته های سیاستمداران راست افراطی در اینترنت نبوده، و در سرچ خانگی به آن ها دست نیافته ناامید شده و به همین سبب نیز دست به این کار زده است. با این حال بازرسان پرونده در منزل او نشانه هایی از همکاری با اعضای راست افراطی را پیدا کرده اند.

یک دانشجوی 19 ساله که این فرد را به ماموران معرفی کرده گفت: وی قطعا به جناح راست گرایش داشته است! او از مهاجران خوشش نمی آید! دیدگاه های منفی علیه اسلام داشته و به همه مسلمانان به چشم تروریست نگاه می کند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha