پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مستند

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه استان اصفهان از اکران «مستند های سیاسی و انقلاب» در مدارس علمیه استان اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، از ابتدای بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، اظهار کرد:ویژه برنامه های واحد فرهنگی حوزه علمیه استان اصفهان همزمان با چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی همچون سال های قبل متنوع و گسترده است.

وی در مورد اهداف اکران مستند های سیاسی در دهه فجر ابراز کرد: چند سالی است که مستند های خوبی با موضوع سیاسی تهیه و اکران می شود که خاصاً برای نسل جوان که  دوران انقلاب اسلامی را درک نکرده و یا دارای اطلاعات کمی دراین عرصه هستند بسیار اثر بخش است.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: این مورد در طلاب جوان حوزه نیز که بواقع مبلغین و مدافعین انقلاب می باشند نیز وجود دارد که می بایست اطلاعات کاملی از آن دوران و دستاوردهای انقلاب داشته باشند.

وی در مورد کیفیت برگزاری برنامه فوق افزود: در سال های گذشته نیز اکران مستند در مدراس علمیه داشتیم که بخشی از آن فیلم های جشنواره عمار بوده و بخشی دیگر مستند های سیاسی تهیه شده به صورت آزاد،  امسال نیزمستندهای سیاسی برای اکران در مدارس در یک مجموعه متشکل از هفتDVDتهیه و در اختیار مدارس گذاشته می شود.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در مورد اسامی مستندها اذعان داشت:غالب این مستندها در سیمای جمهوری اسلامی پخش شده و یا در حالی پخش می باشد که راه طی شده(مروری بر زندگی مهندس بازرگان)، قائم مقام، روزگار رضاخانی (مروری بردوران پهلوی اول(16قسمت))، در برابر طوفان(مروری بردوران پهلوی دوم(10قسمت))، اشرف،همزادشاه(3قسمت)، مردی برای همه فصول(مروری بر زندگی اسدالله علم(4قسمت))، خارج از دید1(مروری برحوادث فته88(11قسمت))، منادیان آزادی(مستندانقلابیون بزرگ تاریخ(13قسمت))، راز و رمز ملکه، پریزیدنت، عشق به سبک دیکتاتور، هویدا، هاکریا2040، فیل و الاغ، آقای نخست وزیر، ارثیه پدری، تکنوکرات، فروشنده، شب نامه و.بخشی از آنها است، طلاب علاقه مند می توانند اطلاعات کامل تر را در کانال اطلاع رسانی farhangihozeh@ در سروش مطلع شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha