جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نگهبان بیمارستانی در ویرجینیا، خانواده مسلمان را «ترسناک» خطاب کرد

حوزه/ یک خانواده مسلمان در ویرجینیا که برای ملاقات نوزاد تازه متولد در بیمارستانی رفته بودند، به دلیل داشتن پوشیه، با برخورد ناهنجار نگهبانی روبرو شدند که آن ها را ترسناک خطاب کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، به نقل از cbs19news، یک خانواده مسلمان در ایالت ویرجینیای در آمریکا، از برخورد نامناسب و غیراخلاقی کارمندان یک بیمارستان شکایت کردند.

به گفته یکی از اعضای این خانواده، نگهبان امنیتی بیمارستان «اینوا فیر اکوس» در ویرجینیا، اعضای خانواده مسلمان را که در دسامبر  برای ملاقات نوزاد تازه متولد یکی از وابستگان رفته بودند، تهدید کرده و به آن ها گفته که شما ظاهر «ترسناکی» دارید.

آروا زهر خاله نوزاد تازه متولد، در این باره به خبرنگاران گفت: نگهبان بیمارستان هنگامی که برای نخستین بار به دیدن نوزاد تازه متولد می رفتیم با ما روبرو شده و به اعضای خانواده ما گفت که اجازه ورود نداریم.

خانواده به نگهبان گفته اند که ساعات ملاقات هنوز به پایان نرسیده است اما نگهبان به اعضای این خانواده گفته که شما به دلیل زدن پوشیه، «ترسناک» هستید، زیرا فقط چشمان تان پیداست.

پس از اینکه احمد زهر پدر نوزاد مداخله می کند، این نگهبان سرپرست پرستاران را خبر کرده و به آن ها گفته است: هیچ کس نمی خواهد شما اینجا باشید!

آن ها سپس پلیس را خبر کرده اند.

لازم به ذکر است: در پی شکایت این خانواده مسلمان، بیمارستان بیانیه ای منتشر کرده مبنی بر اینکه این شکایت نامه این خانواده مسلمان را در دست بررسی قرار داده اند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha