پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 حجت الاسلام محمد باقر ولدان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم:

حوزه/ امروز دشمن به دنبال فتنه، اختلاف و نابودکردن جوامع اسلامی است. این گروها می خواهند نسل مسلمانان رامنقرض کنند، در همین رابطه رهبر انقلاب بر دفاع، مقاومت و تغییر در دکترین نظامی برای مقابله با دشمن تأکید دارند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام محمدباقر ولدان امروز در نشستی با خبرنگاران که باموضوع نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت بامحوریت شهدای فاطمیون در بهشت معصومه در قم برگزار شد، گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در حقیقت رمز تداوم آرمان و اهداف انقلاب و راهبرد حقیقی جامعه ایرانی اسلامی برای واکسینه شدن نسل فعلی و آینده درمقابل هجمه های فرهنگی است.

رئیس کنگره شهدای جبهه مقاومت افزود: رهبر انقلاب فرمودند« شهداء امامزادگان عشق هستند و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از جهاد و شهادت نیست».

رئیس سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم با اشاره به جایگاه شهدای مقاومت اظهارداشت: تاریخچه گروه های مقاومت به سال 1935 میلادی به وسیله امام موسی صدر نزدیک 45 سال گذشته برمی گردد و همین مسئله باعث اتفاقات بسیار خوبی درجبهه اسلام شده و سرگردانی دشمنان و ناکارآمدی آنها را به همراه داشته است.

حجت الاسلام ولدان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد جایگاه شهدای مقاومت، گفت: شهدای مقاومت دارای امتیازهایی مانند مدافع حرم آل الله، مدافع اسلام و انقلاب و شهدای قربت هستند و همین مسئله باعث شده این شهدا ویژه باشند.

رئیس کنگره شهدای جبهه مقاومت با اشاره به طراحی دشمن برای ایجاد اختلاف در جوامع اسلامی، افزود: امروز دشمن به دنبال فتنه، اختلاف و نابودکردن جوامع اسلامی است؛ این گروه ها می خواهند، نسل مسلمانان رامنقرض کنند.

رئیس  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم اظهارداشت: اما درمقابل رهبر انقلاب بر دفاع، مقاومت و تغییر در دکترین نظامی برای مقابله با دشمن تأکید دارند.

حجت الاسلام ولدان با بیان اینکه برای تداوم نام و یاد شهدای مقاومت، دبیرخانه شهدای مقاومت تشکیل شده، گفت: هدف از راه اندازی این دبیرخانه و برگزاری کنگره ها پاسداشت و تداوم نام شهدا است.

رئیس کنگره شهدای جبهه مقاومت افزود: سپاه پاسداران، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، بسیج استان، شهرداری و مرکز حفظ و آثار شهدای قم،بنیاد خاتم و بسیج رسانه از جمله اعضای برگزاری کننده شهدای مقاومت خواهند بود.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha