سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی در خطبه نماز جمعه گفت: اگر همه روحانیون جهان مثل امام خمینی (ره) اراده و عزم راسخ داشتند نظام امامت تمام جهان را فرا می‌گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی در خطبه نماز جمعه در مسجد حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور گفت: خداوند متعال برای حفظ زندگی تقوی را به عنوان ایمنی به مومن داد تا جان،مال، عزت، اقتصاد حفظ شود، البته تقوی فقط به معنای خواندن نماز و ذکر نیست چون قرآن کریم معیار تقوی را نداشتن سبک زندگی شیطانی، پاکی از گناه، مسئولیت پذیری و انجام دقیق وظایف بیان کرده است.

وی افزود: امام حسین (ع) آبروی انسانیت و امام خمینی (ره) آبروی شیعه هستند، اگر همه روحانیون جهان مثل امام خمینی ره اراده و عزم راسخ داشتند نظام امامت تمام جهان را فرا می‌گرفت.

وی افزود: در جامعه ما متاسفانه در چند لحظه حقوق مردم را پایمال می کنیم و برای انجام یک کار مستحب یک کار حرام را هم انجام می‌دهیم ولی طبق فرمان رسول خدا (ص) مسلمان کسی است که دیگر مسلمانان از دست و زبان وی راحت باشند، اما کسانی که از زندگی وی دیگران راحت نباشند مسلمان نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha