شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) کلنگ احداث مدرسه علمیه حجتیه با حضور علما، روحانیان و طلاب در آمل به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،از مازندران، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، کلنگ احداث مدرسه علمیه حجتیه با حضور علما، روحانیان و طلاب در آمل به زمین زده شد.

بر اساس این گزارش، این مدرسه در زمینی به مساحت حدود دو هزار 170 متر مربع احداث خواهد شد، گفت: عملیات اجرایی ساخت این فضای حوزوی در دو طبقه خواهد بود.

این گزارش می افزاید؛ آشپزخانه و سالن غذاخوری، باشگاه ورزشی و تیراندازی، انبار و تأسیسات از مهم ترین قسمت های بخش زیر زمین این مجتمع حوزوی است.

بر اساس این گزارش؛ طبقه همکف این فضای حوزوی نیز شامل بخش اداری، ریاست، معاونت پژوهش، تهذیب و بسیج است و همچنین این طبقه شامل دوازده اتاق و دو کلاس تجمیعی 50 نفره و شش کلاس عمومی خواهد بود.

این گزارش می افزاید؛ طبقه اول این مجتمع علمی و حوزوی شامل نمازخانه، سایت و کتابخانه به همراه یازده حجره است و همچنین در قسمت دیگری از این طبقه دو کلاس عمومی، یک کلاس تجمیعی پنجاه نفره و شش حجره در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، طبقه دوم این مرکز علمی شامل سه کلاس تخصصی، بخش اداری، کنفرانس، جلسات، تشریفات به همراه چهارده حجره خواهد بود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha