چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم توسط اصحاب رسانه استان‌های خراسان رضوی و قم

حوزه/ دبیر اجرایی نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشکر فاطمیون از برگزاری نمایشگاه‌های عکس شهدای جبهه مقاومت در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید‌سعید سید‌هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع « نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشکر فاطمیون» که در سالن جلسات بهشت معصومه برگزار شد، اظهار داشت: از دو ماه پیش مقدمات کنگره آغاز شد و به دنبال برگزاری کنگره‌ای با هدف تأثیرگذاری و کادرسازی از اقشار مختلف و عادی مردم گرفته تا جامعه نخبگانی بودیم.

وی افزود: شعرخوانی و شب‌شعر، روایتگری و خاطره گویی، برپایی نمایشگاه‌های عکس، پخش مستند و نماهنگ و بازخوانی حماسه جبهه مقاومت ازجمله برنامه‌هایی هستند که در قالب این کنگره برگزار خواهند شد.

دبیر اجرایی نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت ادامه داد: برگزاری میزگردهای تخصصی و نشست‌های رسانه‌ای، نشست‌های عمومی و کرسی‌های آزاداندیشی، تولید محتوا و جریان سازی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این کنگره انجام خواهد شد.

سید‌هاشمی برنامه‌های متنوع در این کنگره را برای اقشار مختلف جامعه دانست و تصریح کرد: کارمندان، جامعه کارگری، ورزشکاران و بانوان جزو اقشار موردتوجه در این کنگره هستند، همچنین مسابقات شهدای جبهه مقاومت در استان قم برگزار خواهد شد.

وی برنامه‌های جانبی و ابتکاری کنگره شهدای جبهه مقاومت را مورداشاره قرار داد و گفت: در قالب ای کنگره فضاسازی‌هایی در نقاط مختلف شهر ازجمله اماکن عمومی و تجاری، شهرک‌های صنعتی استان و مراکز بین‌راهی و ورودی شهر صورت می‌گیرد، همچنین به دنبال معرفی چهره به چهره شهدا به عموم مردم در اماکن عمومی هستیم.

دبیر اجرایی نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت ادامه داد: همچنین در بخش بانوان با همکاری جامعه الزهرا(س) و جامعه زنان یک سری برنامه‌های بصیرتی پیش‌بینی‌شده که انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha