جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله محمد تقی مدرسی از حوزه های علمیه و مسئولین تربیتی در وزارت آموزش و شیوخ عشایر عراق خواست به مسئولیت خود در قبال خطرها عمل کنند و بر ضرورت تحول خطابه های حوزه ها متناسب با چالش های عصر کنونی تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق به تقویت جامعه عراقی که متشکل از علمای دینی، مسئولین آموزشی و تربیتی، شیوخ عشایر و کسانی که در حفظ کرامت اخلاقی مشارکت داشتند است، دعوت کرد.

ایشان افزود: این ها حامی و پشتیبان کشور هستند که مورد هدف قرار دارند و برخی می خواهند از راه های مختلف آن را نابود کرده و از هم بپاشند.

آیت الله مدرسی اشاره کرد: برخی طرف ها پشت پرده این هجمه هستند و هدفشان نابودی بنیان اخلاقی اعضای جامعه است.

این عالم شیعه با بیان اینکه این هدف گیری به شیوه های مختلف است، گفت: یک بار از طریق توزیع مواد مخدر میان جوانان و بار دیگر از طریق رسانه ها و انحراف اخلاقی انجام می گیرد.

ایشان افزود: این امور تنها با انگیزه تجاری انجام نمی گیرد، بلکه شبکه های سازمان یافته از این طریق برای انحراف جوانان تلاش می کنند.

آیت الله مدرسی از حوزه های علمیه و مسئولین تربیتی در وزارت آموزش و شیوخ عشایر خواست به مسئولیت خود درقبال خطر ها عمل کنند و بر ضرورت تحول خطابه های حوزه ها متناسب با چالش های عصر کنونی تاکید کرد.

ایشان از نقش بزرگ عشایر در جامعه قدر دانی کرد و از آنان خواست برای مقابله با هجمه های وحشیانه حرکت جدّی داشته باشند.

آیت الله مدرسی از مسئولین آموزش عالی خواست تنها به آموزش واحد های درسی به دانشجویان اکتفا نکنند و شیوه های تربیتی متناسب با آنان ار اجرایی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha