سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایرانت گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش تا کنون هر تلاشی برای فروپاشی و متوقف کردن نظام انجام داده اند،گفت: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به دنیا می گوید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز دوشنبه در نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون آمریکا و دیگر مستکبران جهانی از هیچ شیطنتی علیه ملت انقلابی ایران دریغ نکرده اند.  

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه جنگ تحمیلی، تحریم های گسترده، جنگ نرم و تبلیغات روانی و... علیه نظام اسلامی از جمله خصومت های آمریکای خبیث نام برد و گفت: برغم کینه توزیهای دشمنان اسلام، بحمدلله  هیچ کدام نتوانست مانع پیشرفت و حرکت  نظام شود.

وی در ادامه به اینکه امروز ایران اسلامی توانسته در علوم روز دنیا همچون هسته ای، نانو، بنیادین و غیره  به استقلال و بومی سازی برسد، افزود: پیشرفت های بی سابقه در تاریخ ایران در موضوعات مختلف، علت اصلی خشم آمریکا از ماست.

آیت الله علما با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف ما اینست که به نسل جوان نشان دهیم که ایران کجا بوده است و امروز به کجا رسیده است، گفت: دشمنان ما امروز با تبلغیات گسترده  سعی دارند دستاورد های انقلاب اسلامی را در ذهن مردم از بین ببرند.

وی تصریح کرد: رسانه های ضد انقلاب در صدند با جنگ تبلیغاتی دوران سیاه قبل از انقلاب را به زیبایی نمایش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش تا کنون هر تلاشی برای فروپاشی و متوقف کردن نظام انجام داده اند، اظهار کرد: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به دنیا می گوید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آیت الله علما با بیان اینکه در زمان قاجار مناطق وسیعی از جمله افغانستان و نخجوان، ارمنستان و پهلوی بحرین از ایران جدا شدند، گفت: در عصرحکومت اسلامی در زمانی که انقلاب ما نوپا بود و دستمان خالی بودیم دنیای کفر به جنگ ما آمد و مردانه ایستادیم.

 وی در پایان تصریح کرد: برغم حمایت های همه جانبه استکبار جهانی از ماشین جنگی عراق،ذره ای از خاک ایران عزیز را تسلیم دشمن نکردیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha