جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه موقت ساری

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا ملت بزرگ ایران چهل سالگی انقلاب را نبینند، تأکید کرد: دشمنان بدانند مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نخواهند گذاشت خواب آشفته آنها در خصوص انقلاب تعبیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در ساری با اشاره به این که دهه فجر فرصتی مغتنمی برای تبیین صحیح دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: باید خدمات انقلاب بدون نگاه سیاسی و گروهی برای مردم تبیین شود.

وی با بیان این که در چهار دهه اخیر شاهد خدمات ارزشمندی از سوی انقلاب و نظام اسلامی به اقشار مختلف مردم بودیم، افزود: علاوه بر این در این چهار دهه شاهد دستاوردهای ارزشمندی بودیم که نیازمند تبلیغ و معرفی بیشتر به مردم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم باید به طور کامل با خدمات و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن ضعیف جلوه دادن دستاوردهای انقلاب در چهار اخیر است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که یکی از اهداف دشمن در دهه چهارم انقلاب تطهیر چهره رژیم سابق با برجسته کردن اقدامات ناچیز گذشته است، بیان داشت: دستاوردها و اقداماتی که در چهل سال اخیر شاهد آن بودیم به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در بخش های مهمی جزء کشورهای برتر جهان است، تصریح کرد: همه این دستاوردها و پیشرفت های عظیم در سایه توان و تلاش جوانان با استعداد کشورمان حاصل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی، بزرگترین خیانت به انقلاب و آرمان های امام راحل است، بیان داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی به چنین دستاوردهای عظیمی دست یافته که دشمنان همه توان خود را برای تحریم و فشار به ملت ایران به کار گرفته اند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود درس بزرگی به دشمنان و بدخواهان انقلاب دادند، خاطرنشان کرد: این انقلاب و نظام اسلامی در سایه حمایت و پشتیبانی ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی به پیشرفت های امروز دست یافته است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای مقتدر در عرصه های مختلف در جهان مورد توجه است، بیان داشت: همه این پیشرفت ها در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده که امروز نیازمند تبیین و تبلیغ صحیح برای مردم است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا ملت بزرگ ایران چهل سالگی انقلاب را نبینند، تأکید کرد: اما دشمنان این ملت باید بدانند که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نخواهند گذاشت خواب آشفته آنها در خصوص انقلاب هیچ گاه تعبیر شود.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha