پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، امیدی تازه در میان ملت ایجاد کرد ،چرا که در ۲۲ بهمن همان سال با تکیه بر قدرت منسجم مردمی و هدایتگری امام خمینی(ره) نهضت انقلاب به پیروزی دست یابد و شعار استقلال و آزادی به منصه ظهور برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی امروز درجلسه ستاد برنامه های دهه فجر مدارس حوزه علمیه قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان نظام سلطه امسال خواهند دید که ملت ایران جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نسبت به سال های گذشته، با وحدت و همبستگی باشکوهتر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که برنامه های دهه فجر مورد تضعیف قرار گیرند ،چرا که بعد از چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت های دیگر الگوی خود را از کشور ما الهام می گیرند.

استاد حوزه علمیه قزوین به نقش برجسته حضرت امام خمینی(ره) در شکل گیری این نهضت انقلاب اسلامی بیان کرد: بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، امیدی تازه در میان ملت ایجاد کرد، چراکه در 22 بهمن همان سال با تکیه بر قدرت منسجم مردمی و هدایتگری امام خمینی(ره) نهضت انقلاب به پیروزی دست یابد و شعار استقلال و آزادی منصه ظهور برسد.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: ورود امام خمینی(ره) به کشورسبب تقویت روحیه مقاومت ملت مبارز ایران  و در واقع نشانه ناامیدی عوامل حکومت پهلوی از ادامه سلطنت بود و افزایش اعتماد به نفس مردم را در به نتیجه رسیدن نهضت انقلابی خود به دنبال داشت.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، تأثیرات جدی را بر کشورهای منطقه و جهان گذاشت.

خاطرات انقلاب اسلامی به طلاب جوان بازگو شود

 حجت الاسلام معبودی تبیین وروشنگری را از وظایف اصلی مسئولین و اساتید حوزه علمیه قزوین دانست وعنوان کرد:ا نقلاب اسلامی ایرانن ثمره خون هزاران شهید والامقام بوده که نباید اجازه دهیم که مورد تضعیف قرار گیرد.

وی اظهار کرد:چه خوب است که اساتید حوزه علمیه خاطرات ونقش روحانیت ورهبری را بر ای طلاب جوان که آن سالهای پرخاطره را به خوبی درک نکردند را برای طلاب جوان تبیین نمایند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha