پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
توسلی

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان از کمک یکصد میلیارد ریالی خیرین نیکوکار به بقاع متبرکه این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام اصغر توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، از کمک یکصد میلیارد ریالی خیرین نیکوکار به بقاع متبرکه این منطقه خبر داد و گفت: در کاشان ۱۲۰ بقعه متبرکه وجود دارد که مدفن مبارک امامزادگان عظیم الشان هستند و از آن جا که عشق و ارادت قلبی شیعیان به امامزادگان همچون مدالی بر سینه اهالی دارالمومنین می درخشد، لذا خیرین و نیکوکاران برای تامین هزینه های بقاع متبرکه کاشان، در قالب طرح «مودت» که مشتمل بر کمک های غیر نقدی به هر اندازه و توان شخص می باشد، کمک های زیادی انجام دادند.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان ادامه داد: این کمک ها شامل مصالح ساختمانی. خدمات تبرعی و وسایل و تجهیزات مورد نیاز بقاع متبرکه می باشد که عموما به کمک های غیرنقدی زائرین و خیرین اطلاق می گردد.

 وی در ادامه افزود: کمک های غیر نقدی با رصد فعالیت بقاع متبرکه به طور مداوم در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف ثبت می گردد.

حجت الاسلام توسلی خاطرنشان کرد: در سال جاری آستان مقدس امامزاده علی بن باقر(ع) و امامزادگان ابراهیم بن موسی(ع) فین، سلیمان بن حسن(ع)  قمص و ولی بن موسی(ع) راوند بیشترین کمک های غیر نقدی خیرین نیکوکار را جذب کرده اند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حسن نیت خیرین، افزود:  هر کس به هر اندازه که توان دارد، حتی با اهدای یک جلد قرآن می تواند در این امر خیر یاری رسان هیئت امنا بوده و در عمران و آبادانی بقاع متبرکه تلاش کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در پایان گفت: این گونه خدمات می تواند در قالب کمک های غیرنقدی در زمینه های عمرانی، فرهنگی، و ... بقاع متبرکه نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha