جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مبغلّین زن وابسته به آستان عباسی، آنان را به توجه به ارتقای معلومات به ویژه در خصوص احکام شرعی و فقهی ویژه زنان و بیان آن به صورت ساده، قابل فهم و با تواضع و آرامش دعوت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مبغلین زن وابسته به آستان عباسی، آنان را به توجه به ارتقای معلومات به ویژه در خصوص احکام شرعی و فقهی ویژه زنان و بیان آن به صورت ساده، قابل فهم و با تواضع و آرامش دعوت کردند.

معظم له یاد آور سیره بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شدند و گفتند: حضرت زهرا (س) با اهمیت دادن به خانواده و تربیت فرزندان به توصیه پدرش حضرت رسول اکرم(ص) پایبند بودند.

حضرت آیت الله حکیم افزودند: مبلغین باید مسائلی که زن صالحه لازم است رعایت کند، را بیان نمایند و تبیین کنند که خداوند متعال چگونه به زن توجه و اهمیت ویژه داد و احکام و آدابی را برای آن تعیین کرد که ضامن استواری و بقای آن باشد.

ایشان در پایان به مبغلین هشدار دادند کسانی که احکام شرعی نمی دانند را مورد تمسخر و اهانت قرار ندهند، بلکه به او احترام بگذارند و از او استقبال کنند؛ چرا که او زنی متدین و مؤمنه است که می خواهد احکام دینش را یاد بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha