سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سوپرمارکت زنجیره ای در استرالیا، برند اختصاصی حلال راه اندازی می کند

حوزه/ شرکت سوپرمارکت های زنجیره ای شناخته شده وولورث در استرالیا، نخستین سوپرمارکتی است که برند حلال اختصاصی به خودش با نام «صدیق» را خواهد داشت که به تایید شورای اسلامی کوئینزلند رسیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از دیلی میل، سوپرمارکت های زنجیره ای وولورث در استرالیا، نخستین سوپرمارکت با برند حلال اختصاص به خودش تبدیل می شود

 با توجه به افزایش جمعیت مسلمانان در این کشور، این شرکت سوپرمارکت های زنجیره ای در استرالیا تصمیم گرفته برند تجاری «غذای حلال» اختصاصی خودش را  با نام «الصدیق»  داشته باشد.

این فروشگاه های زنجیره ای در 20  شهر و منطقه مختلف کشور استرالیا با بالاترین جمعیت مسلمان از جمله بانکستوان و غرب سیدنی، غذای اسلامی با برند حلال ارائه خواهند داد که دارای گواهینامه حلال از شورای اسلامی کوئینزلند می باشند. فروش محصولات مربوط به برند «الصدیق» قرار است در ماه می یا ژوئن آغاز شوند.

نخستین غذای حلال این برند قرار است جوجه حلال باشد، و اعلام شده که در آینده نزدیک محصولات دیگری نیز به آن اضافه خواهند شد.

پیتر مک نامارا، مدیر خرید فروشگاه های وولورث در این باره گفت: علت ایجاد این برند حلال تنوع رو به افزایش مشتریان بود.

وی گفت: ما مدت زمانی است به این نتیجه رسیده ایم که با توجه به افزایش تنوع مشتریان به ویژه در مناطق سیدنی و ملبون و دیگر شهر های استرالیایی، این یک فرصت برای بهبود ارائه خدمات محسوب می شود.

مک نامارا افزود: از آنجایی که غذای حلال دارای حساسیت های مذهبی می باشد، تصمیم گرفتیم که برند اختصاصی خودمان را داشته باشیم تا از کم و کیف محصول اطمینان داشته باشیم.

به گفته وی، فروشگاه زنجیره ای وولورث همچنین قصد دارد غذاهای بین المللی از جمله غذاهای هندی، خاورمیانه ای، حلال، جنوب آفریقا و کوشر را نیز به محصولاتش اضافه کند.

لازم به ذکر است براساس آمار مربوط به سال 2016 استرالیا، جمعیت مسلمانان این کشور از 2.2 درصد در سال 2012 به 15 درصد یعنی 604 هزار نفر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha