جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رفاه طلبی مدیران نظام جمهوری اسلامی را سمی مهلک دانست و گفت: ملت ایران با رهبری فرزانه انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه در برابر همه نمرودها، فرعون ها و قارون ها با قدرت و اقتدار ایستاده و خواهد ایستاد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، شب گذشته در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین، طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین در حسینیه مرحوم آیت الله شالی برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: زندگانی اهل‌بیت(ع) و حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای سعادت بشر بوده و با الگو قرار دادن و بهره‌گیری از سيره، سبک زندگی، عفاف و حجاب ایشان بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که حضرت علی(ع) زندگی ساده، صمیمی و کم هزینه ای داشت و دلش سرشار از مهر فاطمه زهرا(س) و فرزندانش بود، اظهار کرد: خانه ای که مهر مادری اش از سینه بهشتی فاطمه(س) می جوشد و قوت و روزی اش با بازوان الهی حضرت  علی(ع) تأمین می شود، کانونی می شود برای تربیت فرزندانی  چون  امام  حسن(ع)، امام  حسین(ع) و حضرت  زینب(س).

 نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) تنها در علم و معرفت نمونه نیست، بلکه مادری نمونه برای تربیت فرزندانی است که سرنوشت بشر به آنان بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خراسانی در ادامه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی برنامه های مختلفی علیه انقلاب اسلامی دارند، ولی ملت ایران با رهبری فرزانه انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه در برابر همه نمرودها، فرعون ها و قارون ها با قدرت و اقتدار ایستاده و خواهد ایستاد.

عضو جامعه مدرسین حوزه خاطرنشان کرد: امروز به فرمایش رهبری معظم انقلاب اسلامی مشکل لاینحلی در این کشور وجود ندارد، ولی آنچه حائز اهمیت و حساس است مسئله اقتصادی است که باید خود را برای نبرد در جنگ تمام عیار اقتصادی آماده کنیم.

وی تاکید کرد: مسئولین کشوری باید برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش فراوان داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم، رفاه طلبی مسئولین را یک خطر بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: اگر چنانچه مسئولی در نظام جمهوری اسلامی به سمت رفاه طلبی رفت، این یک خطر جدی و هشدار بوده، چرا که آن مسئول رفاه زده دیگر مشکلات و سختی های مردم را درک نمی کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: رفاه طلبی برای مدیران نظام جمهوری اسلامی سم مهلک است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha