جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تلبس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه بایسته های تلبس برای بیش از ۸۰ طلبه مدارس علمیه خرم آباد خبر داد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، از برگزاری کارگاه بایسته های تلبس برای بیش از ۸۰ طلبه مدارس علمیه خرم آباد خبر داد و گفت: این کارگاه برای بیش از 80 طلبه پایه 5 به بالا مدارسه علمیه کمالیه، رضویه، صادقیه و امیرالمومنین(ع) خرم آباد که آزمون کتبی و شفاهی دوره تلبس را با موفقیت طی کرده بودند، اوایل بهمن ماه در یکی از مدارس علمیه خرم آباد برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: کارگاه بایسته های تلبس در سرفصل های تبلیغی قرائت و تجوید قرآن کریم، مسائل شرعی عمومی و احکام، مخاطب شناسی و نحوه برخورد طلاب و مبلغان با مردم برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان خاطر نشان کرد: طلاب شرکت کننده در این کارگاه پس از موفقیت در آزمون، برای طی مراحل نهایی تلبس به حوزه استان معرفی خواهند شد.

 حجت الاسلام پیرمحمدی در پایان از برگزاری جلسات درس اخلاق با حضور اساتید بزرگ حوزه در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این جلسات با هدف ارتقاء و نهادینه کردن اخلاق طلبگی، برای طلاب در طول سال، در حال برگزاری است .

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha