شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کنوانسیون پالرمو و FATF

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه صالحیه کرمان در نامه ای به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصویب لوایح استعماری را تن به ذلت دادن و پذیرش خواسته های زورگویانِ مستکبر خواندند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، طلاب مدرسه علمیه صالحیه کرمان در نامه ای به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصویب لوایح استعماری را تن به ذلت دادن و پذیرش خواسته های زورگویانِ مستکبر خواندند و تصریح کردد: عواقب سوء تصویب این لوایح، گریبانگیر حامیان آن خواهد شد.

متن نامه بدین شرح است:

باسمه تعالی

یَأَیهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا إِن تَنصرُوا اللَّهَ یَنصرْکُمْ وَیُثَبِّت أَقْدَامَکمْ * وَالَّذِینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لهُمْ وَأَضلَّ أَعْمَالَهُمْ * ذَلِک بِأَنَّهُمْ کَرِهُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ فَأَحْبَط أَعْمَالَهُمْ

اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام دامت افاضاتهم

با سلام و احترام؛

ایران اسلامی همواره در طول عمر با برکت انقلاب در برابر استکبار جهانی و ایادی آن عزتمندانه ایستاده و در این راه هزاران جوان گلگون کفن را تقدیم نموده است . این ایستادگی نشان از ایمان و کفر ستیزی و ظلم ستیزی ملت ایران دارد .

هرگونه تلاش – هر چند غیرعامدانه – برای از بین بردن سر افرازی کشور و ایجاد روزنه ای برای نفوذ دشمن به ارکان کشور، خیانت است و خدای عزوجل چنین اقداماتی را بر جامعه ایمانی بر نمی تابد.

قدرت های زورگو و ظالم و استکباری، به روش های مختلف قصد اخلال در استقلال ملت ها و تحت سلطه قرار دادن آنها را داشته اند و نگارش سندهای بین المللی به ظاهر بشردوستانه ولی با اهداف خائنانه همچون پالرمو و CFT جزو دسیسه های آنان است.

اگر چه مدعیان حمایت از این سندها اعلام می دارند که تصویب چنین سندهایی می تواند ایران را از لیست سیاه کشورهای تامین کنندگان مالی تروریسم خارج کند و همین باعث سرمایه گذاری خارجی در اقتصاد کشور شود ولی ابهام در تعریف تروریسم و اینکه با هر بهانه ای ممکن است راه تحریم بر ایران باز شود، امید به گره گشایی این سندها را به نومیدی مبدل می سازد .

در زمانه ای که غالبا قدرت های استکباری برای پیشبرد اهداف پلید خود دست به تاسیس سازمان های بین المللی می زنند، زیر بار سندهای بین المللی رفتن یعنی پذیرش خواسته های زورگویانِ مستکبر و تن به ذلت دادن در قاموس اندیشه اسلامی جایی ندارد.

ما طلاب مدرسه علمیه صالحیه کرمان با تاکید بر اینکه اجرای منویات رهبر انقلاب اسلامی در اجرای اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است، نسبت به تصویب لوایح استعماری در مجمع تشخیص مصلحت نظام هشدار جدی می دهیم و اعلام می داریم عواقب سوء تصویب این لوایح، گریبانگیر حامیان آن خواهد شد و نزد باری تعالی عذر تقصیری وجود نخواهد داشت.

و من الله التوفیق

و السلام علیکم و رحمت الله

طلاب مدرسه علمیه صالحیه کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha