جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 477194
۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
دهه فجر فاطمی

حوزه/ سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان از برگزاری محافل انس با قرآن دهه فجر امسال در مساجد این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، محمد ابدالی پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بیان داشت: تلاش می شود برنامه های دهه فجر امسال با رویکرد فجر فاطمی با محتوا و پرشور در مساجد به همت مبلغان برای عموم مردم برگزار شود .

وی با اشاره به اینکه به همت مبلغان و اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های  متعدد گرامیداشت دهه فجر در مساجد استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی، شاخصه های دشمن شناسی و استکبار ستیزی و همچنین بیان رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری برای نسل جوان از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال است که در قالب سخنرانی و برگزاری گفتمان برگزار خواهد شد.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن در شهرستان های استان برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد:این محافل با حضور قاری بین المللی حامد علیزاده و مداحی محمد بهرامی مداح اهل بیت (ع)  برگزار خواهد شد .

ابدالی پور همچنین از برگزاری نمایشگاههای دستاوردهای انقلاب با موضوع برکات انقلاب در مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت:این نمایشگاه ها نیز در جوار محافل انس با قرآن برای بازدید عموم در مساجد استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای تضعیف روحیه انقلابی در بین مردم بکار گرفته است، یادآور شد: برنامه های دهه فجر باید با شکوه خاص و محوریت بصیرت افزایی مردم بویژه نسل جوان برگزار شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha