جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس کاظمی

حوزه/ فرمانده بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: متاسفانه در کشور از سوی مسئولین امور مذاکره کننده، با ادبیات سازش در مسئله برجام برخورد نمودند که برای نظام جمهوری اسلامی هیچ گونه دستاوردی به همراه نداشت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، سرهنگ عباس کاظمی در همایش بصیرتی طلاب واساتید مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز ایران اسلامی در همه عرصه های مختلف این کشورحضوری تاثیرگذاری داشته و اگر دشمنان این خاک مقدس بخواهند کوچکترین حماقتی از خود نشان دهند، پاسخ فرزندان دلیر و شجاع این کشور به آنها پشیمان کننده خواهد بود.

کاظمی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی 80 میلیون نفر ندارد، بلکه 800میلیون انسان های آزاده و عاشق دلباخته ایران اسلامی و افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری می باشند که نمونه آنها در حزب الله لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و دیگر کشورها می باشد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر بیان کرد: امروز رژیم اسرائیل و نخست وزیر احمق و نادان خود به خوبی می داند که جبهه مقاومت بسیار نزدیکتر به مرزهای اسرائیل است که خواب آشفته آنان را پریشان نموده است.

وی اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت دست در حنجره نامبارک رژیم اسراییل گذاشته و راه تنفس او را به خوبی مسدود نموده است.

فرمانده بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی در طراحی فتنه جدیدی بوده تا با مطرح کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بتوانند از روحیات ملت ایران سوء استفاده و به نفع خود تمام نمایند که باید مراقب باشیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: باید مراقب جریان داخلی باشیم و به بی تفاوت و به سادگی از  کنار این صحنه ها عبور نکنیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر خاطرنشان کرد: امروز یکی از بازوان اصلی نظام سلطه ها هستند که با این ابزار می خواهند افکار ملتها و تفکر اسلامی را تحت تاثیر خود قرار دهند، تا برنامه های ضد اسلامی را به مرحله اجرا در آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha