پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یادواره شهدای روحانی بوشهر

حوزه/ سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر امروز با حضور گسترده طلاب و روحانیون، مسئولان لشکری و کشور در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر امروز با حضور گسترده طلاب و روحانیون، مسئولان لشکری و کشور در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو نیز در این مراسم به نقش بی بدیل شهدا در جنگ هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت و جان فشانی های شهدا و به ویژه مردم استان بوشهر برگ زرین این تاریخ است که به یادگار ثبت شده اشت و همواره شاهد پیروزی های آنان در صحنه های حساس و به خصوص در زمان جنگ هشت ساله بوده ایم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر خبر داد و گفت: این کنگره در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ برگزار می شود که می تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و ایثارگری داشته باشد.

وی معرفی الگوهای فرهیخته به جوانان را از دیگر اهداف برگزاری این کنگره دانست و ابراز داشت: بر این اساس برنامه های مختلفی تدارک دیده شده و برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر یکی از برنامه ها در همین راستا می باشد.

رزمجو با بیان اینکه امینت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت ها و خون شهدا است، گفت: نقش آفرینی های شهداء و رزمندگان در طول تاریخ انقلاب فراموش نشدنی است و همگان به ویژه مسئولین وظیفه سنگینی برای حفظ و پاسداشت این جایگاه دارند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به عنوان سخنران ویژه این یادواره پیرامون نقش شهدا در تداوم و پایداری انقلاب اسلامی و نیز نفش رسانه های غربی و طراحی های آنها برای گرفتن ولایت از مردم به ایراد سخنرانی پرداخت.

گفتنی است در این مراسم خانواده شهدای روحانی استان بوشهر به دست آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران تجلیل شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha