سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در جمع طلاب مدرسه حضرت ولیعصر (عج) تبریز گفت: بیش از ۵۰ درصد برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات استان بصورت اقتضایی و ابتکاری برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز با بیان اینکه رسالت طلاب زمینه‌سازی برای تحقق دولت موعود است، گفت: طلاب و روحانیون در راستای ایفای وظابف و رسالت خود مجهز باشند و نسبت به تجهیز جامعه اقدام نمایند.

وی در ادامه به تبیین خدمات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پرداخت و گفت: بیش از ۷۰ درصد بودجه مرکز خدمات برای خانواده‌های طلاب صرف می‌شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی به تشریح انواع وام‌ها و تسهیلاتی که برای طلاب پرداخت می‌شود، پرداخت و افزود: یک و نیم برابر ظرفیت استان، وام پرداخت شده که با این وجود هم افراد زیادی در نوبت اخذ وام هستند که در این راستا از نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و دیگر مسئولان تقاضا کرده‌ایم در این خصوص کمکمان کنند.

حجت‌الاسلام موسوی به اجرای برنامه‌های متعدد از سوی معاونت فرهنگی مرکز خدمات اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر اقدام به افزایش توانمندی طلاب و خانواده‌های آنان کرده و در این خصوص برنامه‌های متعددی از سوی مرکز خدمات اجرا شده است. بیش از ۵۰ درصد برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات استان بصورت اقتضایی و ابتکاری از سوی مرکز طرح‌ریزی شده و با تصویب مرکز کشور، اجرایی شده است.

وی افزود: طلاب و اساتید می‌توانند نظرات، پیشنهادات و طرح‌های خود را در خصوص برنامه‌های متعدد فرهنگی به معاونت فرهنگی مرکز خدمات ارائه داده و در صورت تصویب و اجرایی شدن آن برنامه، هدیه‌ای نیز به رسم یادگار به فرد پیشنهاد دهنده اعطا می‌شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پایان بر ضرورت بروز بودن اطلاعات طلاب و خانواده‌ی آنان در سامانه‌های مرکز خدمات تأکید کرد و افزود: بهره‌مندی از کمک‌ها، خدمات و طرح‌های مختلف مرکز خدمات مستلزم تکمیل و بروز بودن اطلاعات طلاب و خانواده‌های انان در سامانه‌های مرکز خدمات می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha