جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام خدری با گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهل ساله شدن انقلاب و آغاز پختگی انقلاب سرآغاز طلیعه ای برای ادامه راه به صورت محکم تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، امروز زنگ انقلاب، توسط حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک در جوار شهدای گمنام این شهر به صدا درآمد.

حجت‌الاسلام رضا خدری در این آیین، با گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: چهل ساله شدن انقلاب و آغاز پختگی انقلاب سرآغاز طلیعه ای برای ادامه راه به صورت محکم تر است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: ۴۰ سال راه آمده ایم تا به اینجا رسیدیم و با مقاومت به استحکام این راه را ادامه دادیم؛ آنچه که امام(ره) به مردم ایران هدیه داد توکل به خدا برای رفع مشکلات بود. تا قبل از انقلاب اسلامی این کشور به بیگانگان وابسته بود.

وی افزود: پیشرفت های بعد از انقلاب عمدتاً به دست جوانان مملکت و دانشجویان رقم خورده است آنچه امام(ره) به عنوان هدیه به ما داد «ما می توانیم» بود. هرچند که این کار برای ما هزینه زیادی داشت اما ارزش داشت.

حجت الاسلام خدری اظهار داشت: انقلاب این خودباوری را به ما داد و جوانان کشور را به پیشرفت های بالایی رساند در حالیکه تا قبل از انقلاب حتی یک کشور کوچک منطقه‌ای هم می‌توانست ما را تهدید کند و زور بگوید اما الان آنقدر ثبات داریم که هیچ کشوری مثل آمریکا قلدر نتوانسته به ایران نزدیک شود و هر وقت اراده کرده جوانان این مملکت با آن محکم برخورد کرده اند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه جوانان این سرزمین قدرت پوشالی آمریکا را به همگان نشان دادند گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا عنوان می‌کند که ایرانیان آبروی ما را بردند. این انقلاب در ابتدای راه قرار دارد و شما جوانان عزیز باید این راه را ادامه دهید، هزینه مقاومت هزینه کمی نیست اما هزینه سازش و کنار آمدن با ظالم از هزینه مقاومت بیشتر است، ما هزینه مقاومت را انتخاب کردیم پای آن ماندیم و سختی آن را تحمل کردیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه این مقاومت را ادامه می دهیم گفت: تحقق آرمان‌های ما نیازمند صبر و استقامت است، اگر در کشور با مشکلات زیادی مواجه هستیم، همه به جهت پایداری و استقامت است؛ استقامت در راه دین که راه حق را ترک نخواهیم کرد.

حجت الاسلام خدری با اشاره به مصادف بودن چهل سالگی انقلاب اسلامی با ایام فاطمی گفت: به همین جهت همه برنامه های دهه فجر به صورت تلفیقی برگزار خواهد شد، انقلاب ما یک انقلاب فاطمی است که از قیام حضرت زهرا(س) سرمشق گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha