چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر مهمترین برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان را تشریح کرد.

نصرالله شفیعی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر با گرامیداشت ایام دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برای ما افتخار است که بعد از چهل سال از انقلاب، ملت ایران، راست ‌قامت و عزتمندانه در برابر توطئه های آمریکا جنایتکار ایستاده‌اند و به خود می بالیم که این کشور به دست نااهلان نیفتاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: این انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری مثل گذشته ایستاده است و امروز در سراسر کشور جشن های طلوع فجر انقلاب را برگزار می کنیم.

وی افزود: دشمن بداند ملت ایران در برابر جنگ های سخت ایستاده و هیچ قدرتی نمی تواند مقابل آنان قد علم کند. این انقلاب الهی برگرفته از آموزه های دین مبین اسلام است و بر همین اساس راه خود را ادامه می دهد.

 شفیعی در ادامه به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: پیاده روی خانوادگی و ساحل نوردی، افتتاحیه مسابقات ورزشی کارگری، افتتاح سالن کنفرانس شهدای ایرنا، به صدا در آمدن بوق کشتی ها، برگزاری رژه موتور سواری، افتتاح جشنواره فیلم فجر، برگزاری مسابقات دارت بانوان، برگزاری تربیت راوی انقلاب اسلامی از جمله این برنامه ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: برگزاری جشن هفتگی فرهنگی روستا، ایستگاه های نشاط کارمندان دولت، برگزاری برنامه های نشاط اجتماعی، افتتاح مسابقات فوتسال جانبازان، برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی، کاروان سیار فجر انقلاب، افتتاح پلاتوی نمایش، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و برگزاری مراسم شب های فجر برخی از برنامه های این دهه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha