پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهیان نور بوشهر

حوزه/ تعدادی از دانش آموزان بسیجی شهرستان بوشهر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، فرمانده سپاه شهرستان بوشهر، صبح امروز در حاشیه اعزام دانش آموزان بسیجی، در گفتگو با خبرنگاران، گفت: دشمنان و استکبار جهانی اهمیت راهیان نور را دریافته اند و نسبت به آن حساسیت خاصی نشان می دهند.

سرهنگ عبدالرضا دشتی افزود: خاک و زمین مناطق عملیاتی دارای برکات عظیم الهی بوده و اثرات روحی و روانی بر دانش آموزان خواهد داشت به خاطر همین موضوع دشمنان و استکبار جهانی اهمیت آن را دریافته و نسبت به آن حساسیت خاصی نشان می دهند.

وی خاطر نشان کرد: راهیان نور یکی از مهمترین و در واقع بزرگترین برنامه فرهنگی در نظام آموزش و پرورش کشور می باشد و در این مورد مسئولین این سازمان از این کار بزرگ فرهنگی به خوبی حمایت می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: یک چهارم شهدای انقلاب و دفاع مقدس از دانش آموزان می باشد که خود نشان از آمادگی همیشگی این قشر بزرگ در صحنه های مختلف نظام می باشد.

وی در ادامه گفت: بیش از 400 دانش آموز مقطع دبیرستان از شهرستان بوشهر امروز صبح در قالب یک کاروان که شامل 10 اتوبوس می باشد به مناطق عملیاتی جنوب کشور همچون شلمچه،‌ هویزه، اروندکنار معراج شهدا و غیره اعزام  شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha