پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آتانی

حوزه/ سردار رستمعلی رفیعی آتانی گفت: در مسیر انقلاب نباید دنبال اسم و رسم بود آن‌‌هایی که دنبال اسم و رسم بودند از مسیر انقلاب خارج شده و به دشمنی با انقلاب برخواستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه رستمعلی رفیعی آتانی امروز در جمع طلاب مدارسه علمیه ارومیه اظهار داشت: در موقع ورود امام(ره) به ایران عده‌ای در کنار ایشان به دنبال اسم و رسم بودند و عاقبت در مقابل امام(ره) ایستادند و افرادی بودند که می‌خواستند جانشان را برای امام فدا کنند، اما شرطشان این بود که هیچ‌ جایی نوشته نشود، و این گروه پای در رکاب انقلاب بودند و ماندند.

وی ادامه داد: گروه اول از ابتدا قصد شوم نداشتند، اما چون دنبال اسم و رسم بودند، عاقبت از مسیر انقلاب خارج شده و شدند منافقین، آن‌هایی که دلداه انقلاب هستند از مرد و زن، از انقلاب دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای عربده‌کش با پول‌ عرب‌ها مردم را به خیابان بیاورند و نگذارند انقلاب چهل سالگی‌اش را جشن بگیرد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) افزود: دشمن همه جنگ‌های منطقه را با هدف به زمین زدن ایران و انقلاب اسلامی به راه انداخت، امروز لازمه دفاع از انقلاب مصلح شدن به تمام علوم است، اسرائیل در 6 روز عراب را شکست داد و در صحرای سینا خون به راه انداخت، اما دشمن چهل سال است به برکت مرجعیت شیعه در همه عرصه‌ها از ایران شکست خورده است ...

وی اضافه کرد: در جنگ ۳۳ روزه با این هدف وارد میدان شده بودند که در این مدت پرونده حزب الله را خواهند پیچید و همه توان نظامی حزب الله را شناسایی کرده بودند و در آن جنگ هم شکست خوردند و ما نخواهیم گذاشت اسرائیل ۲۵ سال آینده را ببیند و این را آن‌ها به خوبی می‌دانند.

عکس شهدا نباید فقط تزئین محافل باشد

رفیعی آتانی گفت: عکس‌ شهدا را نباید فقط تزئین محافل کنیم، بلکه باید رهرو آن‌ها باشیم و باید به آن‌ها بگوییم که ما هستیم حججی‌ها برای مرثیه‌سرایی نیست برای بیداری است، اسلام حد و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و هر کجا لازم باشد آن‌جا باید از اسلام دفاع کنیم، زمانی که حزب‌الله شکل گرفت کسی خیال نمی‌کرد، روزی همین حزب‌الله تبدیل به یک قدرتی شود که حذف آن از معادلات منطقه ناممکن باشد، حزب الله ثمره نخلی است که امام کاشت.

وی بیان داشت: جا زده‌ها در مسیر انقلاب از اردوگاه انقلاب خارج می‌شوند، فرزندان معنوی انقلاب اسلامی در عراق و عراق بلایی بر سر آمریکایی‌ها آوردند که مجبور شد سوریه و عراق را با سرافکندگی خاورمیانه را ترک کند، آن‌ها آماده بودند امنیت ایران را به خطر بیاندازند و برای اسرائیل امنیت تامین کنند اما نتیجه چیز دیگری شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: دشمن با هدف از بین بردن بیداری منطقه کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته است اما امت واحده حزب الله در همه کشورهای منطقه حاضر هستند و از اسلام دفاع می‌کنند و کشورهای اسلامی که امروز از اسرائیل پشتیبانی می‌کنند یک روز پشیمان خواهند شد.

وی ادامه داد: امروز آمریکایی با چراغ خاموش و شبانه به عراق سفر می‌کنند و این‌ها همان‌هایی هستند که روزی در منطقه عربده می‌کشیدند اما ملت مسلمان به تبعیت از قرآن و اسلام تمام نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرده و پرچم عربده‌کشی‌های دشمن را در منطقه به پایین کشیدند.

رفیعی آتانی بیان داشت: در سال 98 دشمن می‌خواهد کشور را با بحران مواجه کند با مقوله ناکارآمدی نظام و زیر سوال بردن مشروعیت کشور می‌خواهند کشور را دچار بحران بکنند باید ناکار آمدی برخی مسئولین حل شود تا پای انقلاب نوشته نشود، ضروری‌ترین کار وحدت و انسجام درونی است که همه مشکلات را حل خواهد کرد باید کنار هم نشست و شیرینی انقلاب را بار دیگر به کام مردم برگردانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha