چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای بیانیه اخیر آیت الله عیسی قاسم که اولین بیانیه صادره از سوی ایشان پس از خروج از بحرین است را نقشه راهی برای بحرین و آینده آن خواندند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای بیانیه اخیر آیت الله عیسی قاسم که اولین بیانیه صادره از سوی ایشان پس از خروج از بحرین است را نقشه راهی برای بحرین و آینده آن خواندند.

در این بیانیه آمده است تکلیف شرعی ملت بحرین وحدت کلمه در پشت فرمایشات آیت الله عیسی قاسم است.

علمای بحرین با یادآوری راهپیمایی عظیم و به یادماندنی ملت بحرین در 9 مارس سال 2012 تحت عنوان "لبیک یا بحرین" که بیانگر یکپارچگی و وحدت تمامی ملت و طرف های مخالف رژیم بود همگان را به وحدت دعوت نمودند.

در این بیانیه در بندهایی بر آنچه باید از بیانیه آیت الله عیسی قاسم مورد توجه قرار گیرد اشاره شده است که عبارتند از :

۱- ثابت قدمی مردم بر حق، عدالت و آزادی،

۲- ملت بحرین ملت ایستادگی و مقاومت و بیداری اند، فرمایشات آیت الله عیسی قاسم فرموده اند قابل مذاکره نبوده و امکان عقب نشینی از آنها نیست.

۳- استقرار سیاسی و دست یابی به حل به قیمت نفی انسانیت، دین ، عزت و سربلندی ملت امکان پذیر نیست.

۴- ملت بحرین بسوی آینده ای عظیم در حرکت است.

۵- هیچ جایی برای ضعف، سکوت، یاس و بازگشت از مطالبه حق وجود ندارد و اینها در قاموس ملت بحرین تعریف شده نیستند، هر چند که خشونت (رژیم) افزایش یافته و زمان طولانی گردد.

 

علمای بحرین باردیگر در پایان این بیانیه با اشاره به با نزدیک شدن هشتمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مردم رابه وحدت علیه ظلم و دشمنی و برای مطالبه حق و عدالت و آزادی فراخوانده و از مردم خواستند تا بیدار بوده و با تمام قوا آماده باشند.

علمای بحرین همچنین از همه مردم خواستند تا پنج شنبه و جمعه آینده به زیارت قبور شهدا شتافته و با آنان برای ادامه راه عزت و کرامتی که خداوند برای بندگانش خواسته تجدید بیعت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha