پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه یزد

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: ما باید در تمام امور فرهنگی، علمی، آموزشی، اقتصادی و ... بازنگری داشته باشیم، این مسئله مربوط به یک یا دو مجموعه و اداره دولتی نیست، بلکه همه باید به صورت دقیق و حساب شده، امر بازنگری در فعالیت هایشان را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، در جمع روسا و اساتید دانشگاه‌های استان یزد یکی از فعالیت های ضروری را بررسی و بازنگری در تمام فعالیت های صورت گرفته در این چهل ساله دانست و تصریح کرد: ما باید در تمام امور فرهنگی، علمی، آموزشی، اقتصادی و ... بازنگری داشته باشیم.

امام جمعه یزد افزود: این مسئله مربوط به یک یا دو مجموعه و اداره دولتی نیست، بلکه همه باید به صورت دقیق و حساب شده، امر بازنگری در فعالیت هایشان را انجام دهند تا بتوانیم در دهه پنجم انقلاب اسلامی به بهترین شکل عمل کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه حتی حوزه های علمیه نیز باید در امور خود بازنگری داشته باشند گفت: این مسئله را با مسئولان حوزه های علمیه بیان کردم، زیرا اگر بتوانیم معایب کارهای خود را به خوبی شناسایی کنیم، در آینده می توانیم نقش بهتری را ایفا کنیم.

وی، انقلاب اسلامی را یک انقلاب بزرگ عنوان و اضافه کرد: این انقلابی که توسط امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، مردم را به سمت انسانیت و اخلاق و معارف هدایت کرد.

آیت الله ناصری یزدی با تاکید بر اینکه هر کس در هر جایی که فعالیت می کند و مسئولیت دارد باید نقش خود را به بهترین شکل انجام دهد، اضافه کرد: اگر تعهد دینی و خدایی در کار انسان‌ها نهادینه شود، هیچ گاه به سمت اشتباه حرکت نمی کند و خدا را ملاک کارهای خود قرار می دهد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha