شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بهره مندی

حوزه/ حجت الاسلام بره‌مندی گفت: غربی‌ها می‌گویند از این واهمه دارند که قانون جنگل در دنیا اجرا شود، اما خودشان با قانون جنگل بدترین جنایات را در حق بشریت انجام می‌دهند و کشته شدن ۵۰۰ هزار نفر به دست داعش که گمارده آمریکا در منطقه بود از جمله این اقدامات آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام علی بهره‌مندی، در مراسم تبیین دستاوردهای فکری و معنوی انقلاب اسلامی که شامگاه دوشنبه در فرهنگسرای خانه جوان ارومیه برگزار شد اظهار داشت: دشمن دنبال این بود که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند، اما در این مورد با شکست مواجه شدند، در این سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین حملات دشمن به نظام از راه فرهنگی بوده است که با در دست داشتن 260 شبکه ماهواره به زبان فارسی علیه انقلاب تبلیغ می‌کند.

وی ادامه داد: شبکه‌ها ماهواره‌ای که یک مقصد را دنبال می‌کنند در قابل‌های مختلف به تولید برنامه‌های ضدفرهنگی مشغول هستند که با تولید برنامه‌های ورزشی، کود، شو و سیاسی مردم را به سمت خود جذب می‌کنند و اهداف شوم خود را به مردم القا می‌کنند.

این کارشنای دینی افزود: غربی‌ها می‌گویند از این واهمه دارند که قانون جنگل در دنیا اجرا شود، اما خودشان با قانون جنگل بدترین جنایات را در حق بشریت انجام می‌دهند و کشته شدن 500 هزار نفر به دست داعش که گمارده آمریکا در منطقه بود از جمله این اقدامات آن‌ها است.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌های اعمال قدرت در کشورها توسط استعمار نیرنگ و فریب‌کاری است که امروز به شدت به دنبال عملی کردن آن در کشورهای منطقه هستند، کشورهایی که خود به برای اولین بار به بمب هسته‌ای دست پیدا کرده‌ند امروز در سازمان ملل حق وتو دارند و این همان مصداق بارز قانون جنگل است که هر کس زور و قدرت داشته باشد می‌تواند هر کاری که دلش خواست انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha