چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
نشریه «هفت‌سنگ» ویژه نوجوانان منتشر شد

حوزه/ نشریه دانش‌آموزی «هفت سنگ» کاری از گروه کودک و نوجوانان مؤسسه رسانه‌ای عصر ظهور، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشریه دانش‌آموزی «هفت سنگ» کاری از گروه کودک و نوجوانان مؤسسه رسانه‌ای عصر ظهور، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از مسئولان استانی در اهواز رونمایی شد.

این نشریه، با نگاهی نو به مسائل روز، در تلاش است تا نوجوانان را از رویدادهای گوناگون مطلع کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

در نخستین شماره این نشریه‌، موضوعاتی همچون «سرویس ویژه دنیای نوجوانی»، «سرویس قرآنی»، «نگاهی نو به دستاوردهای انقلاب» و «اگر با ما کاری نداشته باشند که دارند...» بررسی شده است.

همچنین نشریه‌ هفت‌سنگ مصاحبه‌ای اختصاصی با آرین غلامی، شطرنج باز بین‌المللی ایران که در مسابقات جهانی از بازی با حریف رژِیم صهیونیستی انصراف داد، ترتیب داده است.

بنا بر این گزارش، هیئت تحریریه نشریه هفت سنگ، از طلاب و روحانیون مدارس علمیه اهواز هستند که با استفاده از جدیدترین متدهای رسانه‌ای، مطالبی مفید را با بیانی جذاب و کاملا متفاوت، ویژه‌ی نوجوانان ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است، نوجوانان، دانش‌آموزان، مدیران و معاونان مدارس متوسطه اول و دوم، برای دریافت اشتراک این نشریه می‌توانند با روابط عمومی نشریه هفت سنگ به شماره 09909467638 تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha