پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گفت و گو با معاون فرهنگي تبليغي مدرسه علميه خواهران فاطمه بنت الرسول(س) جاسك استان هرمزگان

حوزه/خانم رودانی پور گفت: انقلاب اسلامی ایران هویت ملی و مذهبی ما است که باید برای حفظ این هویت پرتلاش و مقاوم در همه عرصه ها نقش آفرینی کنیم.

خانم رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هویت ملی و مذهبی ایرانیان است، بیان داشت: حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی از وظایف همه مردم بخصوص طلاب است که باید با حضور پرتلاش و مقاوم در همه عرصه ها آن را در برابر خطرها حفظ کرد.

وی در ادامه به نقش روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیان در پیروزی انقلاب ارزشمند اسلامی بیشترین نقش را داشته اند و اکنون نیز در مسیر حفظ و تعالی انقلاب و اهداف آن، رسالت سنگینی بر عهده دارند.

رودانی، انقلاب اسلامی را خار چشم دشمنان اسلام عنوان کرد و خاطر نشان شد: دشمنان اسلام برای نابود کردن انقلاب اسلامی ایران منتظر کوچکترین بهانه برای فتنه انگیزی هستند، اما همواره ایستادگی زنان و مردان همیشه حاضر در صحنه در دفاع از انقلاب اسلامی، امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده است.  

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک هرمزگان با اشاره به شرایط کنونی ایران و تحریم‌های ظالمانه دشمنان اسلام، افزود: شرایط حساس کشور، وظایف مردم بخصوص حوزویان را برای گذر از بحران و دسیسه های دشمن بیش از پیش سخت تر و بیشتر کرده است.

وی در پایان به وجود نعمت ارزشمند ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: وجود ولایت فقیه مهمترین نعمت خداوند متعال برای ملت ایران است که در ارائه راهکارهای مناسب در برون رفت از مشکلات داخلی و خارجی کشور و حفظ انقلاب و تامین آرامش در جامعه، اساسی ترین نقش را ایفا می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha