شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/تولیت آستان قدس رضوی گفت: اقدامات فرهنگی آستان قدس رضوی در راستای معرفت افزایی به جوانان و زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه فرهنگی آستان قدس رضوی در گناباد، سرخس، اهواز و بوشهر به صورت ویدئوکنفرانس با حضور تولیت آستان قدس رضوی در اردوگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در آیین بهره‌برداری از کتابخانه امام رضا(ع) گناباد، اظهار کرد: امیدواریم این گونه اقدامات فرهنگی زمینه افزایش شادی و نشاط را در بین جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه فراهم کند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین به صورت ویدئوکنفرانس دستور آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزشی مهدی آباد در حاشیه شهر مشهد را صادر کرد و در سخنان کوتاهی گفت: پروژه های فرهنگی آستان قدس رضوی در کنار اقدامات دیگر نهادها مانند شهرداری، سپاه و تربیت بدنی گامی کوچک در راستای رفع محرومیت ها خواهد بود و امیدواریم بتواند رفاه هرچه بیشتر مردم را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: اولویت آستان قدس رضوی خدمت رسانی به مردم مشهد و خراسان است و خوشخبتانه طی سال های اخیر اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جریان آغاز کارگاه های آموزشی مبلغان در ارتباط ویدئویی با محل برگزاری مراسم در اهواز، گفت: امروز یکی از پروژه های فرهنگی آستان قدس رضوی به نام حضرت رضا(ع) در خوزستان که هر وجب آن یادآور جهاد و ایثار جوانان فداکار این مرز و بوم است، کلید زده شد و امیدواریم خدمتی ماندگار برای مردم این منطقه باشد.

وی بیان کرد: خدمت به مردم خوب و متدین خوزستان از وظایف همه مسئولان و دولتمردان است و ما هم به عنوان خادمان بارگاه منور حضرت رضا(ع) برای انجام وظیفه مان اقداماتی را در دستور کار داریم.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار امیدواری کرد مبلغان دینی بتوانند به نام حضرت رضا(ع) در هر گوشه از استان خوزستان منشاء خدمات تبلیغی در حوزه فرهنگ اسلامی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha