جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مولوی فاروقی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه اهمیّت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به این دلیل است که دشمنان سعی دارند چهل سالگی انقلاب اسلامی را کمرنگ نشان دهند،گفت:از همه ملت شریف ایران،شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان‌ تقاضا می‌شود که در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

مولوی‌ فاروقی‌ امام جمعه اهل سنت بیرجند، در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: دهه فجر ایام رهایی مردم از ظلم و رسیدن به نور و روشنایی است.

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست، که حفظ تعهد به اسلام درگروی حضور مردم در صحنه‌، حفظ اتحاد و همبستگی از عوامل تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود و حفظ آن باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی می‌شود.

امام جمعه اهل سنت بیرجند تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن بر دشمن و جهان ثابت می‌کند، که مردم ما همواره پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

مولوی فاروقی با اشاره به این‌که حضور مردم در راهپیمایی‌های مختلف سبب نابودی خدعه های دشمن می‌شود،خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تنها بیانگر حمایت از انقلاب اسلامی نیست، بلکه نشان از قدرت همبستگی و اتحاد روز افزون مردم ایران است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با تأکید بر این‌که بایستی دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم،عنوان کرد: آنچه مسلم است، این است که راهپیمایی ۲۲ بهمن بستری مناسب در راستای انتقال ارزش‌ها است.

وی ادامه داد:خدا را شاکریم که امروزه به برکت انقلاب اسلامی تحولات زیادی در جامعه ایجاد شده و نقشه‌های دشمنان برای نابودی اسلام خنثی می‌شود.

مولوی فاروقی ضمن اشاره به این‌که اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به این دلیل است که دشمنان سعی دارند، چهل سالگی انقلاب اسلامی را کمرنگ نشان دهند،یادآور شد: از همه ملت شریف ایران، شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان‌ و....تقاضا می‌شود، که در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در عرصه مواجهه با استکبار جهانی باید هوشیار عمل کرد، ادامه داد: امسال هر فرد مسلمان ایرانی با هر سلیقه باید در راهپیمایی بزرگ۲۲ بهمن شرکت کند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند تبیین کرد: راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن ماه، بیعت با رهبری معظم انقلاب و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی است.

وی مطرح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن نشانگر آن است که ملت، نظام و مسئولان را دوست دارند و مسئولان هم بایستی قدر این حضور حماسی و عاشقانه را بدانند.

مولوی فاروقی پاسداری از خون و آرمان های امام راحل(ره) و شهدا را علت اصلی حضور مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن اعلام کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم، که مادامی که این مردم باشند، یاوه گویی های دشمنان و معاندان نظام به هیچ سرانجامی نخواهد رسید.

امام جمعه اهل سنت بیرجند از ارتقای جهش علمی و نظامی در تمام ابعاد و زمینه ها در منطقه به عنوان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نام برد و ابراز کرد: امروز جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و اگر هر کدام از قدرت های دنیا بخواهند کاری انجام دهند، بدون جمهوری اسلامی نمی توانند انجام بدهند.

مولوی فاروقی در پایان اظهار داشت:شرکت در راهپیمایی را بر خود واجب می دانیم، رهبر معظم انقلاب هم بر این مهم تاکید دارند و هم اکنون ما نیز بر خود واجب شرعی می دانیم، تا در این آیین شرکت کنیم.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha