جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان قزوین اقدام زشت و جنایت بار به شهادت رساندن خردسالی در عربستان سعودی را محکوم و از مدعیان حقوق بشر خواست در این موضوع سکوت را کنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، در مراسم اختتامیه اردوی بصیرتی و معرفتی چهل جرعه از حوض کوثر ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این اردوی بصیرتی و معرفتی گفت: در این اردو برنامه‌های ارزشمندی با محوریت بصیرتی و معرفتی در مدرسه صالحیه انجام شد که خوشبختانه طلاب این ده استان با نظم مثال‌زدنی که داشتند توانستند به‌خوبی در این جلسات شرکت نمایند که جای قدردانی است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد:در این ایام تعطیلات شما طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور به‌خوبی قدر فرصت‌ها را دانستید و در این برنامه‌ها شرکت کردید ،که چه خوب است که طلاب در تعطیلات از فرصت‌ها بیشترین بهره را ببرید.

وی تصریح کرد:هیچ دانشگاهی بالاتر از دانشگاه امام زمان (عج) نیست و شما طلاب افتخار کنید که در این مرکز معنوی مشغول فراگیری علوم حوزوی هستید و حتی برخی از علما هنگامی‌که وارد حوزه علمیه می‌شدند در حوزه را می‌بوسیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی عنوان کرد:در جامعه انسان‌ها یا به دنبال علم هستند یا به دنبال مال و ثروت و کسانی که دنبال دنیا هستند در زندگی موفق نخواهند شد،چراکه همیشه در امور زندگی خود دچار طمع و اضطراب می‌باشند.

وی ضمن اظهار تأسف از به شهادت رساندن زکریا الجابر در عربستان سعودی توسط یک فرد وهابی بیان کرد:ملت‌های دنیا و آزادی خواهان جهان بدانند که رژیم وابسته استکبار جهانی ،یعنی آل سعود دچار فروپاشی و سقوط است و مدعیان حقوق بشر نباید در این مسئله سکوت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد:این اقدام رژیم آل سعود نفرت و خشم و انزجار تمام مسلمانان جهان را بار دیگر برانگیخت و رسانه‌های مختلف باید در این موضوع واکنش نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha