جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: حضور مردم در صحنه های سیاسی و ملّی می تواند بهترین اهرم بازدارنده در مقابل توطئه های بیشمار دشمنان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اصغر دریایی ظهر امروز در نشست اساتید، طلاب و روحانیون مدرسه سفیران حضرت خاتم الانبیاء(ص) شهر سنندج با تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران در تاریخ این انقلاب نشان داده که بهترین مردم هستند و به قول مرحوم شهید دکتر بهشتی:« ملت ما شیشه است که اگر شکسته شود، برنده‌تر می‌شود».

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز بسیاری از نوجوانان و جوانان با خود می پرسند و بعضا از ما نیز می پرسند که چرا بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ما هنوز در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت می کنیم لذا برای این گونه سئوالات جواب های بسیاری است.

وی ادامه داد: مهمترین علت برای شرکت ما در راهپیمایی این روز بزرگ چند عامل مهم و استراتژیک دارد. اول اینکه رویداد 22 بهمن، تنها رویدادی داخلی نیست، بلکه جهانی است و در تاریخ سیاسی جهان جایگاه بسیار بزرگی دارد.

دریایی اضافه کرد: در این روز دو حادثه بزرگ روی داد؛  اول اینکه معادلات استکباری و برنامه های بلوک شرق و غرب به کلی برهم زده شد و دوم اینکه ملت ایران با دستانی خالی ولی با اراده ای پولادین رژیم تا دندان مسلح شاه مخلوع را سرنگون کردند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان به دومین علت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت: بعد از 40 سال هنوز توطئه های دشمنان بر قوت خود باقی است و حتی این توطئه ها رنگ و لعاب پیچیده تری گرفته اند، لذا نیازمند انسجام و وحدت ملی در تقابل با این همه دسیسه معاندان هستیم، بنابراین چه چیزی بهتر از حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن.

دریایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام خامنه ای سال گذشته با وجود آن که شاهد این حجم اقدامات عملیاتی دشمن در فشار اقتصادی حاصل از تحریم‌ها نبودیم به مناسبت گرامیداشت سالروز انقلاب اسلامی و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرمودند: «ایام الله و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی مایه قوام و استحکام نظام است و امسال به‌دلیل یاوه‌گویی‌های برخی از دولتمردان امریکا و غیرامریکا، مردم احساس می‌کنند که دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است و به همین علت، به‌حول و قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد.».

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن ‌هم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و رهبری نظام است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: حضور مردم در صحنه های سیاسی و ملی می تواند بهترین اهرم بازدارنده در مقابل توطئه های بیشمار دشمنان باشد، زیرا تا زمانی که ملت و نظام یک واحده باشند توطئه های دشمنان کاملا بی اثر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha