پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز درهم کوبیدن دشمنان خواهد بود، گفت: به برکت محبت امیرالمؤمنین(ع) و اهل‌بیت مطهرش، ملت ایران در راستای احکام الهی و عشق به دین خدا، راه سعادت را آغاز کرده و هم‌اکنون ۴۰ سال است که توانسته‌اند در امتحانات و ابتلائات بزرگ سربلند شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن دعوت مردم برای حضور در جشن چهل‌سالگی انقلاب، اظهارداشت: در آستانه آغاز پنجمین دهه انقلاب و سالگرد چهل‌سالگی آن، جشن ۲۲بهمن سال ۹۷ را درحالی‌که برگزار می‌کنیم که دشمنان نقشه‌های زیادی برای این ملت کشیده بودند و إن شاءالله فردا منکوب عظمت و صلابت سیل خروشان ایرانیان خواهند شد.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کردند که انقلاب به پله چهلم نرسد، گفت: انقلاب اسلامی هدیه بزرگ پروردگار به ملت بزرگ و شهیدپرور ایران است که باید آن را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت حجت(عج) برسانیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین انقلاب از صدر اسلام تا کنون دانست و تصریح کرد: آن زمان که پیامبر اسلام(ص) انقلاب کرد و تلاش نمود تا امتش را در مسیر ولایت‌پذیری قرار دهد، با توطئه برخی عناصر داخلی منحرف شد و آن اتفاقی که قرار بود در صدر اسلام بیافتد، به تعویق افتاد و بدین ترتیب خداوند متعال مأموریت ولایت‌پذیری و جامعه اسلامی را برای قوم دیگری رقم زد.

وی ادامه داد و گفت: همان‌طور که رسول اکرم(ص) فرمودند؛ «آن قوم، قوم سلمان است» امروز ملت بزرگ و شریف ایران در مسیر ولایت‌پذیری قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، آن ودیعه بزرگ پیامبر اسلام است که امروز به دست مردم شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی افتاده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، ادامه داد: به برکت محبت امیرالمؤمنین(ع) و اهل‌بیت مطهرش، ملت ایران در راستای احکام الهی و عشق به دین خدا، راه سعادت را آغاز کرده و هم‌اکنون ۴۰ سال است که توانسته‌اند در امتحانات و ابتلائات بزرگ سربلند شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، گفت: از همه ملت ایران به ویژه طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان، تقاضا دارم، صبورانه و شاکرانه در مسیر اطاعت پروردگار و مسیر ولایت صبوری پیشه کرده و همان‌طوری که مقام معظم رهبری خواستند «فجری را بیافرینند که از همه فجرهای دیگر، عظمت آن بیشتر باشد و چشم دشمن را با نور خودش کور کند».

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشتی محکم بر دهان یاوه‌سرایان دانست و تصریح کرد: این راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌سرایانی است که می‌خواهند انقلاب به دهه پنجم نرسد و چهل‌سالگی خودش را نبیند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: مردم بزرگ ایران فردا نشان می‌دهند که یاوه‌سرایی‌های دشمنان هیچ تأثیری در عزم و اراده ملت نداشته و روز ۲۲ بهمن، روز درهم پیچیدن طومار ددمنشی‌های آنان خواهد بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha