سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان

حوزه/ ملت شریف ایران و در رأس آنان روحانیون و طلاب در پرتو مکتب فاطمی و با پیروی از رهنمودهای مدبرانه ولایت فقیه، بار دیگر با حضور پرشور خود در یوم الله ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را رقم زدند که در تاریخ ایران ثبت شد.

خانم شمسی طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، تقارن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) را پیوند میان حرکت انقلابی ملت ایران با بانوی دو عالم دانست و افزود: اتصال دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه، علت پیدایش فجر انقلاب است و مقام معظم رهبری حفظه الله به این حقیقت اشاره کرده و فرمودند: «عمده ترین رمز بقای اسلام، از طریق حضرت فاطمه(س)است».

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به چهل سالگی، نشانه بلوغ و شکوفایی انقلاب است و این ایام زمینه مناسبی جهت تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه بانوان و نشر و اشاعه اندیشه ها و آرمان های حضرت امام خمینی(ره) برای نسل جوان امروز است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان تاکید کرد: در گرامیداشت جشن انقلاب، حرمت ایام فاطمیه حفظ شود تا ان شاءالله در سایه مکتب فاطمی و با تأسی از سیره این بانوی بزرگوار بتوانیم فرزندان مهدی یاور و مهدی باور تربیت نماییم و در پرتو ایمان به خداوند متعال و استعانت از ولی عصر(عج) گامی برای زمینه سازی ظهور برداریم.

طاهری ادامه داد: اینک انقلاب اسلامی با وجود توطئه ها و فتنه های استکبار جهانی، به چهلمین سالگرد پیروزی رسیده است و ملت شریف ایران و در رأس آنان روحانیون و طلاب در پرتو مکتب فاطمی و با پیروی از رهنمودهای مدبرانه ولایت فقیه، بار دیگر با حضور پرشور خود در یوم الله 22 بهمن حماسه ای دیگر را رقم زدند که در تاریخ ایران ثبت شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha