پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محسن زاده

حوزه/ امام جمعه نسیم شهر گفت: منطقه نسیم شهر که جزو شهرستان های پایتخت ایران است. قبل از انقلاب از نعمت گاز شهری و آب آشامیدنی که یکی از ضروری ترین موارد زندگی هر خانواده است، محروم بود، اما در حال حاضر از نعمت آب، برق و گاز شهری برخوردار بوده و به لحاظ امکانات ارتباطی هیچ مشکلی نیست و اینها از برکت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام احمد محسن زاده امام جمعه نسیم شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، ضمن گرامی داشت چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب نعمتی الهی برای مردم شریف ایران است و باید از این جهت شکرگزار باشیم.

وی با بیان این که تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مورد توجه همگان قرار بگیرد، افزود: ما در مورد رفتار و اعمال امام راحل و عزیز می بینیم که ایشان در مورد حالات فردی خود همیشه در خفا بودند ولی از لحاظ بیان عملکرد انقلاب همیشه توصیه می کردند که دستاورد های انقلاب را آشکارا و علنی بازگو کنید و این مطلب هم در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز وجود دارد که ایشان هم بر سر بیان دستاوردهای انقلاب همین امر را توصیه می کنند و لذا در این مورد هرچه بگوییم کم است و محصولات و دستاوردهای انقلاب را باید بازگو کنیم.

امام جمعه شهرستان نسیم شهر ادامه داد: در سطح کشور که نمونه این دستاوردها اقتدار نظامی و امنیتی است که می بینیم 771محصول نظامی بعد از انقلاب اسلامی تولید شده است و این در صورتی است که  اوایل انقلاب سیم خادار نداشتیم و در این زمینه نیز تحریم بودیم.

وی تصریح کرد: نمونه دیگر در مورد ساخت تانک است که تکنولوژی آن اوایل انقلاب در دست چند کشور بود و آنها قدرت های بزرگ جهانی به حساب می آمدند، ولی در حال حاضر ایران اسلامی اولین کشور در خاورمیانه است که تانک تولید می کند. این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی و رهبری ولی فقیه و همراهی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بوجود آمده است.

حجت الاسلام محسن زاده اظهار داشت: در تبیین خدمات انقلاب اسلامی باید به این نکته توجه داشته باشیم که قبل و اوایل انقلاب فقط 5 شهر ایران از نعمت گاز شهری برخوردار بودند ولی الان در چهلمین سال انقلاب نه تنها تمام شهرهای ایران، بلکه تمام روستاهای بالای 20 نفر جمعیت علاوه بر گاز شهری، از نعمت آب و برق و تلفن برخودارند و این سه مورد از اساسی ترین مسایل مربوط به زندگی مردم است.

وی تصریح کرد: منطقه نسیم شهر که جزو شهرستان های پایتخت ایران است. قبل از انقلاب از نعمت گاز شهری و آب آشامیدنی که یکی از ضروری ترین موارد زندگی هر خانواده است محروم بود، اما در حال حاضر  از نعمت آب، برق و گاز شهری برخوردار است و به لحاظ امکانات ارتباطی هیچ مشکلی نیست و اینها از برکت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محسن زاده خاطرنشان کرد: این موارد فقط نمونه کوچکی از خدمات به این منطقه بود. نمونه دیگر بحث آموزش تحصیلی در منطقه است که اوایل انقلاب از لحاظ تعداد مراکز آموزشی و تحصیلی در حد محدود بود و یا اصلا وجود نداشت، ولی الان و در حال حاضر علاوه بر افزایش تعداد مراکز آموزش و کیفیت این مراکز، مراکز آموزش عالی از قبیل دانشگاه پیام نور دایر گردیده و دانشگاه های دیگر از قبیل دانشگاه آزاد و تامین اجتماعی نیز در حال افتتاح هستند.

وی افزود: مردم این منطقه با روحیه انقلابی و همچنین با دعوت از مسئولین از جمله استاندار و فرماندار و بعضا وزرای دولت این مطالبه گری به حق خود را به گوش مسئولین می رسانند و خود همین مطالبه گری و خدمت مسئولین به این مردم شریف یکی از برکات انقلاب اسلامی است که بعد از انقلاب ایجاد شده است.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha