جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علمای خوزستان

حوزه/ علمای خوزستان در آستانه فرا رسیدن روز بزرگ ۲۲ بهمن، ضمن دعوت مردم برای حضور در این یوم‌الله، تصریح کردند: همگام با مردم در چهلمین سالگرد انقلاب مشتی بر دهان استکبار خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حضرات آیات موسوی جزایری و شفیعی و همچنین حجج‌اسلام و المسلمین حیدری، کعبی، فرحانی، بهرام پور، حاجتی و حسن‌زاده در پیام‌هایی جداگانه و در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، از مردم ولایتمدار و شهید پرور خوزستان برای شرکت در جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دعوت کرده و تصریح کردند: إن شاءالله فردا همگام با مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مشتی دیگر بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.

فردا جهانیان شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ایران اسلامی خواهند بود

بر اساس این گزارش، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان که هم اکنون در سفری تبلیغی-ارشادی در انگلستان به سر می‌برند، در پیامی ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن اهواز، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عرصه رزم معنوی علیه دشمنان انقلاب است.

امام جمعه اهواز، تصریح کرد: فردا جهانیان شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ایران اسلامی خواهند بود؛ همچنین فردا همه جهان خواهند دید که راه‌پیمایی بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن به همت همه اقشار مختلف مردمِ همیشه سرافراز استان خوزستان و پایتخت دفاع مقدس به صحنه تجدید عهد و بیعت دوباره امت حزب‌الله به‌ویژه عشایر غیور عرب، لر و بختیاری با آرمان‌های امام راحل (قدس سره) و مقام معظم رهبری مبدل خواهد گشت.

۲۲ بهمن یوم الفرح ملت ایران و یوم الأحزان دشمنان است

همچنین آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه دشمنان در 22 بهمن اهواز، مبهوت عظمت و همبستگی ملت ایران خواهند شد، گفت: حضور گسترده مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب نا امیدی دشمنان و شادی دوستان انقلاب می‌شود.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه فردا یوم الفرح ملت ایران و یوم الأحزان دشمنان است، تأکید کرد: إن شاءالله فردا مردم خوزستان چنان حماسه‌ای خلق می‌آفرینند که در تاریخ بی‌بدیل و بی‌نظیر خواهد شد.

۲۲ بهمن روز پیروزی نهایی امت اسلام است

 حجت الاسلام و المسلمین کعبی نیز  با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مدت زمان عمر حیات خود، به پیروزی‌های شگرفی دست یافته است، گفت: مجموع ارزیابی بنده از انقلاب این است که چهل سال پیروزی، چهل سال ابتکار، چهل سال عزت و عظمت و چهل سال صبر و پایداری، چهل سال پیروزی و چهل سال حرکت به سمت عدالت و پیشرفت، در کنار چهل سال توطئه داخلی و بین‌المللی برای براندازی نظام اسلامی توأمان بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: ۲۲ بهمن، ملت ایران راه‌پیمایی خیره‌کننده، میلیونی و اقتدار آفرین، عزت‌آفرین و دشمن‌شکن خواهد داشت و پاسخی به یاوه‌گویی‌های ترامپ می‌دهند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز پیروزی نهایی امت اسلام است، گفت: حضور مستمر مردم در صحنه، همیشه اقتدار آفرین بوده و این بار می‌توانیم با حضور مردم، تحریم‌های آمریکایی‌ها را پشت سر بگذاریم.

فردا روز تسویه حساب با ددمنشی‌های دشمنان چهل‌ساله انقلاب است

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حیدری، امام جمعه موقت اهواز، ۲۲ بهمن را روز تجلی اراده الهی در فکر و جان ملت ایران دانست و تصریح کرد: در این با عظمت اراده الهی از آستین ملت ایران تجلی پیدا کرد و نظام ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را متلاشی کرد و فردا برای چهلمین سال متوالی، بر چیده شدن بساط ظلم و فساد شاهنشاهی در کشور را جشن خواهند گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: ۲۲ بهمن نماد وحدت ملت بوده و فردا مردم ایران با هر نژاد و قوم و زبانی که هستند، برای اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن، حاضر خواهند شد و با دشمنان نظام تسویه حساب می‌کنند.

معادلات دشمن را با حضور آگاهانه خود برهم زنید

 حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، دیگر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با دعوت مردم برای شرکت در جشن ۴۰ سالگی انقلاب، گفت: مردم متدین و هوشیار خوزستان همگام با آحاد ملت شریف ایران در این راهپیمایی عظیم و تاریخی به صحنه آمده و به توفیق الهی همه معادلات دشمن را با حضور آگاهانه خود برهم می‌زنند و افتخاری بزرگ برای کشور عزیزمان ایران، در جهان می‌آفرینند.

فجری بیافرینید که چشم دشمن را با نور خود کور کند

 حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، با دعوت از طلاب و روحانیون برای شرکت در یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهارداشت: از همه ملت ایران به‌ویژه طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان، تقاضا دارم، صبورانه و شاکرانه در مسیر اطاعت پروردگار و مسیر ولایت صبوری پیشه کرده و همان‌طوری که مقام معظم رهبری خواستند «فجری را بیافرینند که از همه فجرهای دیگر، عظمت آن بیشتر باشد و چشم دشمن را با نور خودش کور کند».

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشتی محکم بر دهان یاوه‌سرایان دانست و تصریح کرد: این راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌سرایانی است که می‌خواهند انقلاب به دهه پنجم نرسد و چهل‌سالگی خودش را نبیند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، گفت: مردم بزرگ ایران فردا نشان می‌دهند که یاوه‌سرایی‌های دشمنان هیچ تأثیری در عزم و اراده ملت نداشته و روز ۲۲ بهمن، روز درهم پیچیدن طومار ددمنشی‌های آنان خواهد بود.

می‌آییم.... منسجم و استوار برای بیعت با آرمان‌های انقلاب

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به روز سرنوشت‌ساز ۲۲ بهمن، این روز را سرآغاز حکومت الله بر زمین دانست و تصریح کرد: ۲۲ بهمن ۹۷ در حالی فرا رسیده که امام خمینی(ره) در دوران پایانی عمرشان تأکید کرده بودند «پیروزی ۲۲ بهمن‌ماه، در واقع سرآغاز حکومت الله بر زمین بوده و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب حضرت حجت(عج) است».

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه مردم عزیز ایران، صبح فردا پرشور، منسجم با قدرت و اقتدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و با حضور گرمشان مشت محکمی بر دهان و سینه استکبار جهانی زنند.

امام جمعه موقت اهواز، گفت: از همه ملت ایران به‌ویژه امت شهیدپرور خوزستان، علی‌الخصوص عشایر غیور عرب، لر و بختیاری درخواست می‌کنم که إن شاءالله منسجم و استوار با حضور پرشورشان در راهپیمایی فردا بار دیگر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی که به تعبیر امام خمینی(ره) نظام امام زمان(عج) است، اعلام بدارند.

انقلاب اسلامی ایران منشأ و قوت قلبی برای کشورهای آزادی‌خواه است

اما حجت الاسلام و المسلمین حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز، به عنوان آخرین شخصیت حوزوی خوزستان در این گزارش، با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور و مقامات ارشد آمریکا مبنی بر اینکه «مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلابشان را نخواهند دید»، گفت: إن‌شاءالله فردا مردم ایران به‌ویژه خوزستان شهید پرور، به همه دشمنان نشان می‌دهند بر سر آن عهدی که بستند، تا ابد خواهند ماند و هیچ عاملی نمی‌تواند آن‌ها را از مسیر انقلاب خارج کند.

امام جمعه موقت اهواز، انقلاب اسلامی و تجدید بیعت‌های هرساله مردم با آرمان انقلابش را نویدی برای مستضعفان جهان دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران منشأ و قوت قلبی برای کشورهای آزادی‌خواه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، بیان داشت: امروز دوستان انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از دشمنان انقلاب هستند و راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا و حضور گسترده مردم می‌تواند امید و اطمینان خاطری برای آنان باشد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha