جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دژپسند

حوزه/ وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور با بیان این که دشمن در چهل سال اخیر تلاش های بسیاری کرده تا ملت ایران را به زانو در آورد، گفت: این ملت با بصیرت و هوشیاری در برابر همه توطئه های دشمن ایستادند و از انقلاب و نظام دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی، امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ساری و در جمع راهپیمایان، حضور بی نظیر امروز ملت ایران را بسیار معنادار توصیف کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با این حضور خود ثابت کردند که با اقتدار پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان این که ملت ایران با حضور امروز خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام و رهبری بیعت کردند، افزود: حضور ملت ایران در چهار دهه اخیر همواره تعیین کننده و اثرگذار بوده است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور با اشاره به این که دشمنان برای انحراف در مسیر انقلاب تلاش های بسیاری کردند، گفت: حضور امروز مردم نشان از شکست همه توطئه های دشمن علیه انقلاب بوده است.

دژپسند با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه از مسیر آرمان های انقلاب، امام و رهبری فاصله نخواهند گرفت، افزود: این مردم امروز با این حضور خود پیام ما ایستاده ایم را به دنیا مخابره کردند.

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل در دنیا نقش آفرینی می کند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی دیگر کشوری نمی تواند برای این ملت تصمیم بگیرد بلکه ملت بزرگ ایران مستقل هستند.

دژپسند با بیان این که دشمن در چهار دهه اخیر همواره با تحریم و فشار تلاش کرد مسیر انقلاب را تغییر دهد، افزود: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود پاسخ محکمی به توطئه های دشمنان دادند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در شرایطی امروز بار دیگر حماسه ساز شدند که مشکلات اقتصادی بسیاری تحمل می کنند، خاطرنشان کرد: این حضور نشان دهنده عشق و علاقه این ملت به انقلاب و نظام اسلامی است.

وزیر اقتصاد و امرو دارایی به تلاش ها و توطئه های دشمنان در منطقه اشاره کرد و با بیان این که امروز آمریکا با سرمایه گذاری گسترده مجبور به ترک منطقه شده است، افزود: این نشان دهنده از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه است.

دژپسند با بیان این که همه تلاش ها و توطئه های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است، گفت: حضور مقتدرانه ایران اسلامی در منطقه مانع تحقق توطئه های دشمنان خواهد شد.

وی استقلال و آزادی را مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: این انقلاب و نهضت عظیم به پیروزی رسید تا مردم با آزادی به بیان نظر و دیدگاه خود بپردازند.

وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور با بیان این که دشمن در چهل سال اخیر تلاش های بسیاری کرده تا ملت ایران را به زانو در آورد، افزود: این ملت با بصیرت و هوشیاری در برابر همه توطئه های دشمن ایستادند و از انقلاب و نظام دفاع کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha