جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۲۲

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم ایلام از چهار راه رسالت روبروی سازمان جهاد کشاورزی آغاز و به‌طرف چهار راه مادر ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم، حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار»نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام و سایر مسئولان استان ساعت 10 صبح، با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم شهر ایلام از پیر و جوان، زن و مرد، کارمند و دانشجو و دانش‌آموز، اصناف و فرهنگی و معلم همه و همه، یک‌صدا، همدل و یکپارچه در خیابان‌های این شهر از چهارراه رسالت، خیابان آیت‌الله حیدری، میدان شهید کشوری، بلوار آزادی تا چهارراه مادر حضور یافتند و با ندای «الله‌اکبر» و «مرگ بر آمریکا»، بار دیگر با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل، منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

حضور نسل جوان، کودکانی که همراه والدین خود و کهنسالان و نسل‌های اول انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و صحنه‌های بی‌بدیلی را رقم‌زده شد که نشان از وحدت و همدلی مردم ایلام و ولایتمداری مردم این شهر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

مردم امروز آمده بودند تا فریاد بزنند که ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه در برابر ظلم و ستم، استبداد و استکبار کوتاه نیامده و دست از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و همچون روزهای اول انقلاب پشتیبان نظام اسلامی بوده و امروز با حضور خود چهل سال افتخار و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

امروز صحنه‌هایی زیبا از وحدت و همبستگی در خیابان‌های شهر ایلام به نمایش درآمده بود، کودکان به همراه پدر و مادران با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران به خیابان آمده بودند تا در جشن انقلابشان شرکت کنند و عظمت و اقتدار امت و ملت را به رخ جهانیان بکشانند.

امروز تجلی وحدت، همدلی، عشق و وفاداری به امام امت، مقام معظم رهبری، انقلاب، اسلام، قرآن و ایران در ایلام موج می‌زد و مردم همه بر این نکته تأکید داشتند که جمهوری اسلامی ایران برای نسل‌های آینده و جهانیان الگو و نمونه است و مردم باید آن را حفظ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر ایلام، اظهار کرد: استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به انقلاب و نظام  در اسل جاری، بیشترین فشارها را با هدف مایوس کردن و ایجاد فاصله بین مردم و نظام و مسئولان بر کشور ایران وارد کرد اما این هجمه ها با استقامت مردم راه به جایی نبرده است.

وی، با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور شد: مردم ایلام همواره ثابت کرده اند که در صحنه های مختلف حضور دارند و پشتیبان نظام و ولایت هستند و این حضور همواره دشمنان را مایوس کرده است.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ایلام، اظهار کرد: مردم شهید پرور، انقلابی و ولایت‌مدار استان ایلام با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با نمایش اتحاد و همبستگی خود حماسه دیگری در  چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی، خاطرنشان کرد: این حضور و نشاط مردم در چهل سالگی انقلاب اسلامی، تمام توطئه ها و تهدید های دشمنان را که برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نقشه های زیادی کشیده بودند، نقش بر آب کرده و امید آنان به یاس تبدیل شد و بار دیگر از ملت ایران اسلامی، سیلی سخت خوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha