سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر از حضور مردم انقلابی ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: اگر کاستی ها و مشکلاتی وجود دارد، مربوط به انقلاب و نظام نیست بلکه این دشمنان هستند که با توطئه های خود مشکلات را به وجود آورده اند و در صددند که از انقلاب جدا شویم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام عزیز الله هاشمی، صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان فیروز آباد ماه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید دو جبهه نور و ظلمت همیشه مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

وی در ادامه نیز افزود: هر کدام از جبهه نور و ظلمت دارای نیرو و فرماندهانی ویژه ای خود هستند، فرمانده جبهه نور اهل بیت(ع) و فرمانده جبهه ظلمات نیز طاغوت و ستمگران است.

امام جمعه فیروزآباد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران انفجار نور است، تصریح کرد: نور انقلاب اسلامی نشأت گرفته از انوار الهی است، توقع ما از امت اسلامی این است که بدانند همه ما اهل خانواده انقلاب هستیم.

وی عنوان کرد: این امکان در خانواده انقلاب وجود دارد که با کاستی هایی مواجه شود، اما به این معنا نیست که فرزندان از آن رو گردان باشند، از این رو مردم فهیم و انقلابی با تمام وجود امروز به صحنه آمده اند.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: اگر کاستی ها و مشکلاتی وجود دارد، مربوط به انقلاب و نظام نیست بلکه این دشمنان هستند که با توطئه های خود مشکلات را به وجود آورده اند و در صددند که از انقلاب جدا شویم.

وی با بیان اینکه انقلاب مردم ایران مادی گرا نبوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از همه مشکلات عبور کرده و اکنون نیز در قله به سر می برد، و  نمونه بارز آن دشمنی آمریکا با نظام مقدس اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha