شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاجی صادقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: پیام ما به اروپایی ها و مزدوران منطقه ای آمریکا این است که دست از دشمنی با ایران بردارید، وگرنه همچون آمریکا محکوم به مرگ و نابودی هستید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۲۲بهمن چهلمین فجر انقلاب اسلامی، در جمع مردم پرشور ولایتمدار اصفهانی در میدان امام(ره) اصفهان، اظهار کرد: قبل از هرچیزی خدا را به خاطر نعمت هدایت و  امتی که در صحنه ایستاده است، شاکریم.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به اذعان امام راحل در تاریخ بی نظیر است، ابراز کرد: این امت تا به امروز  همه سختی ها را تحمل کرده است و هیچ گاه تعرض به دین خدا را تحمل ننکرده و نم یکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب همه معجزه آسا و خوب است و در هرعرصه ای که وارد می شویم، این شگفتی ها را می بینیم، ولی در رأس همه آنها، دستاورد بزرگ حاکمیت دین خدا و نظام‌ مبتنی بر ولایت است که آرزو انبیا بوده است

وی با اشاره به اینکه مردم ایران  ۴۰ سال است که نظام ولایی و حاکمیت دینی بپا کرده اند، گفت: این چهل سالگی را درحالی جشن می گیریم که دشمن ادعا کرده بوده نخواهیم گذاشت مردم ایران  ۴۰ سالگی انقلاب راجشن بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: این امت نشان داد پیرو فاطمه است و به معنای واقعی عاشورایی و علوی است و در برابر همه سختی ها و ناملایمات و فتنه ها ایستاده است و از انقلاب پاسداری می کند تا به صاحب اصلیش امام زمان برسد.

وی در توضیح رمز ماندگاری انقلاب در این ۴۰ سال، بیان کرد: نظام ولایی پیامبر(ص) بعد از۱۰ سال از بین رفت و نظام امیر المومنین(ع) شکل نگرفت، ولی انقلاب اسلامی ایران روز به روز پیشرفت کرده و هیچ گاه توقف نداشته و قله های را یکی پس از دیگری فتح کرده ودر همه دنیا بیداری ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: امروز آمریکا می گوید انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار و آمریکا را رقم زده؛ امروز انقلاب اسلامی به خوبی حرکت کرده است ولی رمز بقا و ادامه حرکت پیشرفت دو عامل اساسی است

وی توضیح داد: نخستین عامل ولایت و رهبری الهی که اولین عامل بقای انقلاب است، امام راحل این انقلاب را در برابر همه نقشه ها وفتنه های مختلف حفظ کرد و درود و بر خلف صالح امام که همان حرکت را ادامه داد و معجزه گونه دربرابر همه تهاجمات، با بصیرت، با قاطعیت و با حکمت شجاعانه ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: این ملت امروز در راهپیمایی نشان دادند که قدردان ولایت هستند تا زمانی که ولایت را داریم استکبار هیچ غلطی نمی تواتد بکند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: عامل دوم رمز بقای انقلاب، ملت است، ملتی که استقامت فکری، بصیرتی و عملی دارد ، در میدان جهاد بیش از ۳۰۰ شهید را در یک روز تشییع می کند و خم به ابرو نمی آورد، مشکلات را تحمل می کند ولی در برابر استکبار ایستاده است.

وی با اشاره به این که ملت  ایران، امتی اهل بصیرت و استقامت است، خاطرنشان کرد: پیام این ملت آن است که ای استکبار و آمریکای جهانخوار ما تا پای مرگ شما ایستاده ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ابراز کرد: بمب اتمی که کاخ سفید را تهدید می کند، نیروی ایمان، اعتقاد و استقامت علوی و عاشورایی این امت است که به همت و اراده الهی، کاخ سفید را برسر شما خراب می کند

وی اذعان کرد: مرگ بر آمریکای امروز ملت ایران تا دو دهه دیگر تحقق پیدا خواهد کرد، چون انقلاب زنده،  تاثیرگذار و کارآمد بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی یادآور شد: استکبار امروز جبهه ای عظیم و وسیع ایجاد کرده است  و به عربستان، اسرائیل و برخی خود فروخته ها و غافلان  داخلی هم نقش داده است، لذا ما هم در برابر جبهه استکبار، جبهه بزرگ از دولت، ملت و مجلس تشکیل می دهیم، این پیام مراسم ۲۲ بهمن امسال است

وی با بیان اینکه چون انقلاب زنده است، پاسدار و حافظ می خواهد، تصریح کرد: امروز بزرگترین تکلیف ما این است که با محور ولایت و رهبری این وظیفه را انجام دهیم، انسجام مردم و ایستادگی مردم عامل حفظ انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز سراسر ایران از لحاظ  کمی وکیفی پرشورتر از سال های گذشته بوده است، فریاد تبری و استکبارستیزی و نه گفتن مردم به آمریکا در سراسر ایران از ۴۰ سال گذشته قوی تر و رساتر بوده است.

وی ادامه  داد: این راهپیمایی عظیم ایران سه پیام دارد، اولین پیام به ولایت فقیه است که ما با تو میثاق می بندیم و سختی ها را تحمل می کنیم، اما هرگز سنگر انقلاب و فرمانبری از ولایت را خالی نمی کنیم. ما نخواهیم گذاشت که بار دیگر فتنه گران در برابر شما فتنه های گذشته را تکرار کنتد و جام زهر دیگری بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، پیام دوم این حضور مردم را خطاب به مسئولین دانست که باید در برابر فشارهای دشمنان، روحیه خدمتگزاری صادقانه به مردم داشته باشند، گفت: امروز مسئولین با روحیه جهادی و انقلابی اقدام کنند، چون جنگ است، جنگ استکبار با انقلاب اسلامی است و ایران هیچ کمبود منابعی ندارد.

وی افزود: مسئولین بدانند که مردم از ما مطالبه دارند و باید پاسخگو باشند؛ مالک این حاکمیت مردم هستند و همه مسئولان خدمتگزار مردم؛ مطالبه دوم از مسئولین این است که ماخواهان بقای نظام هستیم و تبعیت از رهبری خواسته مردم است، لذا مسئولان باید سرباز ولایت باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: این امت با ولایتمداری از گردن های متعددی عبور کرده اند؛ امروز میدان امام به برکت حضور مردم انقلابی مقدس شده است، این پیام را به دشمنان می دهیم زهی خیال باطل که آمده اید نور خدا را خاموش کنید

*: پیام ما به اروپاییان این است که دست از دشمنی با ایران  بردارید وگرنه چون آمریکا محکوم به مرگ  هستید

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: ما سر به تن استکبار نمی گذاریم و با تمام وجود این فریاد را سر می دهیم ای آمریکا ننگت باد ننگت باد، این همان تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ

وی اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی اذعان دارد که انقلاب اسلامی سنگ در دست بچه های فلسطین را به موشک تبدیل کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: پیام ما به اروپایی ها و مزدوران منطقه ای آمریکا این است که دست از دشمنی با  ایران بردارید، وگرنه همچون آمریکا محکوم به مرگ و نابودی هستید.

وی در پایان اظهار داشت: کشورهای همسایه ۴۰ سال است که نجابت و رافت انقلاب و نظام اسلامی را مشاهده کرده اند، درحالی که ایران اسلامی همه شاخصه های ابرقدرتی امریکا را گرفته است.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha