پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملکوتی

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی، در جشن چهل سالگی انقلاب حضور یافتند تا به همگان اعلام کنند مشکلات داخل کشور باید به دست خود مردم و مسئولان حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم نشانگر وفاداری آن‌ها به ارزش‌های دینی و ملی می‌باشد، گفت: مردم ایران با وجود تلاش‌های دشمنان برای توقف مسیر عزتمند انقلاب اسلامی، امروز چهل سالگی انقلاب خود را جشن گرفتند.

وی با اشاره به حضور پرصلابت مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اضافه کرد: حضور مردم در این راهپیمایی تأکیدی دوباره بر ادامه مسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب بوده است.

نماینده مجلس خبرگان افزود: هموطنان با حضور آگاهانه خود نشان دادند که به ارزش‌های دینی و ملی خود وفادارند و با وجودت سرمای هوا و نارضایتی از وضعیت اقتصادی و معیشتی، در جشن چهل سالگی انقلاب حضور یافتند تا به همگان اعلام کنند مشکلات داخل کشور باید به دست خود مردم و مسئولان حل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر اینکه استقلال کشور در عرصه‌های مختلف موجب خشم استعمارگران و مستکبران شده است، گفت: شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» ملت ایران در دوران مبارزه پیش از پیروزی انقلاب و در طول چهل ساله انقلاب از باورها، مطالبات و اعتقادات‌شان برآمده است.

وی از نقش‌آفرینی محوری ایران در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب و نظام نیز معتقدند هیچ مسأله‌ای در منطقه بدون حضور و راهکارهای اصولی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران حل نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha