پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهرام سرمست استاندار قم

حوزه/ استاندار قم گفت:راهيپمايي شكوهمند يوم الله ۲۲ بهمن چهلمين بهار آزادي ، ايران اسلامي را به تجلي گاه حماسه شورانگيز حضور و آوردگاه باشكوه عزت و عظمت تبديل كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بهرام سرمست پس از حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن مردم بصیر قم در پیامی از این حضور حماسی تقدیر و تشکر کرد.

پيام تشكر استاندار قم از حضور حماسي مردم قم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن به شرح ذیل می باشد؛

«بسمه تعالي»


راهيپمايي شكوهمند يوم الله 22 بهمن چهلمين بهار آزادي ، ايران اسلامي را به تجلي گاه حماسه شورانگيز حضور و آوردگاه باشكوه عزت و عظمت تبديل كرد و جلوه هاي زيبايي از وحدت و همدلي و پيوند دوباره ملت با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي را به نمايش گذاشت. آحاد مردم مؤمن و انقلابي ديار حماسه آفرين قم نيز همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران و با گام هايي استوار و عزمي راسخ ، حضوري آگاهانه و دشمن شكن در اين راهپيمايي داشته و با خلق حماسه اي ماندگار، طراوت و تازگی دوباره اي به حيات پربركت انقلاب اسلامي بخشیدند.

حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي چهل سالگي انقلاب اسلامي، به دنيا نشان داد كه ملت قدر‌شناس و هوشيار ایران با اتحاد وهوشياري و تكيه بر تجارب ارزشمند اندوخته از حوادث و فراز و نشيب هاي 40 ساله، رمز توفیق خود در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را در وحدت و همدلي و حركت در خط اصيل امام راحل و پيروي از فرامين رهبری عظيم الشأن دانسته و با تمام وجود و مستحكم تر از هميشه، حافظ و پشتيبان شجره سبز و سربلند انقلاب اسلامي و دستاوردهاي گرانسنگ آن بوده و در اين راه تا پاي جان ايستاده است.

اينجانب ضمن شكرگزاري به درگاه الهي، از همراهي و حضور پرشور و با صلابت اقشار مختلف مردم مؤمن و انقلابي استان قم در راهپيمايي وحدت آفرين يوم الله 22 بهمن به ويژه علما و مراجع معظم تقليد كه در خلق اين حماسه عظيم انقلابي سهيم بودند تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha