شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اتحاد و همبستگی ملی و پیوند عمیق قلبی با ولایت مهم‌ترین پیام حضور پرشور و باشکوه مردم در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در پایان راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در این حماسه ملی، اظهار کرد: پیام این حضور پرشور اتحاد، قدرت، پیوند با ولایت و صدور انقلاب و مقاومت به اقصی نقاط دنیا بود.

وی با اشاره به اینکه در مراسم 22 بهمن امسال میزان حضور مردم نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته بود، ادامه داد: این حضور گسترده‌تر و پرشورتر مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن امسال نشان داد که ملت محکم و استوار به پای انقلاب ایستاده‌اند و در آینده هم به پای انقلاب می‌ایستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم امروز به دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب فهماند که بی‌خود و بی‌جهت دست‌وپا نزده و تقلا نکنند؛ زیرا هرچقدر تلاش کنند راه به جایی نبرده و درنهایت از ملت انقلابی و باایمان ایران اسلامی شکست می‌خورند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: ملت انقلابی و مقاوم ایران در چهار دهه گذشته سختی‌ها و فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل کرده و اکنون به‌نوعی بلوغ و آبدیدگی رسیده‌اند؛ درنتیجه از این پس هم از تهدیدها و تحریم‌های دشمنان هراسی نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در مراسم امروز کمر بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب را شکست، ادامه داد: اکنون دیگر ستون فقرات استکبار جهانی شکسته شده و جبهه باطل تعادل خود را از دست داده است؛ چراکه فهمیده با وجود تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بود نتوانسته ملت ایران را از انقلاب و اسلام جدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در خاتمه اظهار کرد: ملت ایران در راهپیمایی امروز با شعارهای کوبنده خود به دشمنان گفتند که در زمینهٔ توان دفاعی و موشکی خود اجازه هیچ‌گونه مذاکره و فضولی را به آن‌ها نمی‌دهند؛ درنتیجه مذاکره مسئولان در این زمینه‌ها به طور کلی ممنوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha