شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امیرآبادی

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دادند که پشتیبان نظام و رهبری هستند.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اظهار داشت: امسال شاهد حضور بی شمار مردم در راهپیمایی بودیم که بی ارتباط با رجزخوانی ها و مداخله های سران کاخ سفید نیست.

وی افزود: به کوری احمق های درجه یکی مانند ترامپ، جان بولتون و پمپئو امروز مردم حضور پیدا کردند و وارد دهه پنجم انقلاب شدند.

امیرآبادی حضور مردم را مثال زدنی عنوان کرد و بیان داشت: از فردا کار مسئولین شروع می شود به طوری که مسئولان وظیفه ای سنگینی دارند تا جواب این اعتماد و حضور مردم را بدهند.

وی افزود: مردم امروز با صدای رسا تاکید کردند که انقلاب را دوست دارند و پای آرمان های امام خمینی(ره) و رهبری ایستاده اند و ذره ای کوتاه نخواهند آمد.

امیرآبادی تاکید کرد: آن چیزی که که امروز برای ما سختی به بار می آورد نوع انتخاب ما است که باید در این مهم نیز دقت بیشتری به خرج بدهیم.

وی ادامه داد: مسئولان باید به خودشان بیایند چه در مجلس و چه در دولت و سایر ارکان های نظام همه باید بنشینند و مشکلات مردم را حل کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان نباید به دنبال بیگانگان باشند تا با حضور آن ها مشکلات کشور حل شود بلکه باید به دنبال راهی باشند تا از درون نظام و با اتکای به توانایی خودمان، مشکلات را حل کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha