جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم پشتیبان اصلی نظام هستند، گفت: مردم ایران حفظ انقلاب و نظام را واجب می دانند.

 آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب رسیدیم و توانستیم این روز بزرگ را جشن بگیریم.

وی ادامه داد: امروز همه جهانیان می بینند که مردم با همان احساساتی که در سال 57 قیام کردند امروز در خیابان ها حاضر شده اند و فریاد الله اکبر سر می دهند.

آیت الله فاضل لنکرانی به پیام های حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: پیام این حضور این است که همه کشورهای دنیا و در راس آن ها آمریکا و اسرائیل بدانند که مردم همانطوری که حفظ دین را واجب می دانند حفظ انقلاب را نیز واجب می دانند.

وی افزود: دشمن نه انقلاب ما را شناخته و نه مردم و نه قدرت دین و مکتب اهل بیت(ع) را شناخته است که به دنبال براندازی نظام است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم حساب مشکلات و نابسامانی ها را از اصل انقلاب جدا می دانند و حساب بی تدبیری مسئولان را به اصل انقلاب گره نمی زنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha