جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ما در ۴۰ سالگی انقلاب تازه در اول خط بالندگی و رشد هستیم و از این پس باید با تلاش و کوشش خودمان کشورمان را بهتر از همیشه بسازیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران بابیان اینکه نظام اسلامی با محوریت حضور همیشگی مردم درصحنه و تبعیت از ولایت‌فقیه همواره از مشکلات عبور کرده است، اظهار داشت: مردم استان یک‌بار دیگر نشان دادند که با حضور بی‌نظیرشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قدردان انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه، نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: باید قدردان حضور پرشور مردم بود که با تمام مشکلات بازهم به میدان می‌آیند و ما بهترین مردم راداریم که همواره پای انقلاب ایستاده‌اند لذا باید مسئولان برای این مردم تمام تلاششان را به کار ببندند تا مشکلاتشان کاهش یابد.

وی ۴۰ سالگی انقلاب را دوران شکوفایی دانست و افزود: انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی تازه شروع به حرکت و پویایی می‌کند.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: ما در ۴۰ سالگی انقلاب تازه در اول خط بالندگی و رشد هستیم و از این پس باید با تلاش و کوشش خودمان کشورمان را بهتر از همیشه بسازیم و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همه صحنه‌های انقلاب، مایوس شدن دشمنان را به دنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha