پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سادات

حوزه/ ساداتی نژاد، راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه بیعت مردم با امام و رهبری دانست و با بیان اینکه دشمن به دنبال قطع رابطه مردم با رهبری است، گفت: اگر رابطه مردم با رهبری قطع شود نظام فرو می پاشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، سید جواد ساداتی نژاد، در جمع مردم کاشان، به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و گفت: به کوری چشم نخست‌وزیر اسرائیل و سرکرده منافقین جشن چهل‌سالگی ایران پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، به دستاوردها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل سال به اهدافش که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود رسید.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رویکرد و عملکردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: با گذشت چهل سال از انقلاب علیرغم موانع فراوان، جمهوری اسلامی به اهدافی که امام راحل (ره) تدوین کرده بود رسید.

وی، جنگ تحمیلی، خسارات هزار میلیارد دلاری، ترور و شهید کردن بیش از 250 هزار نفر از نخبگان و جوانان کشور را مهم‌ترین خسارت‌های استکبار جهانی به ایران دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی با تحریم‌های فلج‌کننده ترور و شهید کردن سرمایه‌های انسانی می‌خواست قطار انقلاب اسلامی را متوقف کند ولی به مدد الهی شکست خورد .

وی، تصریح کرد: به دلیل پیوندی که مردم ایران با اسلام و رهبری دارند تحریم‌های دشمنان نتوانست ایران را فلج کند.

ساداتی نژاد، با بیان اینکه ملت ایران انقلابی مانده و انقلابی خواهند ماند، به تفاوت امکانات جمهوری اسلامی ایران با زمان طاغوت اشاره کرد و گفت: تولید و صادرات نفت کشورمان در زمان طاغوت برای 30 میلیون جمعیت شش میلیون بشکه بود، الآن با تولید دو میلیون و 100 بشکه در روز با 80 میلیون نفر به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده‌ایم.

وی، با بیان اینکه در زمان طاغوت مستشاران آمریکایی برایمان تصمیم می‌گرفتند و انتخابات فرمایشی بود. گفت: امروز با برگزاری انتخابات آزاد مردم ایران خودشان تصمیم‌گیرنده هستند.

عضو کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی، به جایگاه بالای علمی و پزشکی کشورمان در داخل و خارج اشاره کرد و با بیان اینکه در حال حاضر بالغ‌بر 4 میلیون دانشجو در 2500 دانشگاه کشورمان مشغول تحصیل هستند گفت: علیرغم شرایط سخت تحریم و هزاران مانع، کشورمان در رده چهارم نانو بیوتکنولوژی، هوافضا، هسته‌ای و در رده دهم سلول‌های بنیادین برتر جهان قرار دارد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، کسب رتبه‌های پزشکی و ... را ناشی از مقاومت مردم در برابر استکبار جهانی و کسانی که می‌خواستند انقلاب را متوقف کنند، دانست و گفت: در چشم‌پزشکی، جراحی کودکان، مغز و اعصاب و پیوند اعضا در رتبه اول خاورمیانه قرار داریم.

وی، به تفاوت اقتدار و امنیت کشورمان نسبت به زمان طاغوت اشاره کرد و با بیان اینکه امنیت ایران در زمان طاغوت با پیوند با آمریکا امکان‌پذیر بود، گفت: در زمان شاه، مستشاران آمریکایی در ایران بودند، ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مستشار ایرانی در کشورهای همسایه داریم.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، به قدرت موشکی و خودکفایی صنایع دفاعی ایران اشاره کرد و افزود: امروز اگر کسی حتی از سه هزار کیلومتری چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد موشک‌های نقطه زن کشورمان آن‌ها را ویران و نابودمی کنند.

وی، با بیان اینکه آمریکایی‌ها داعش را برای مهار قدرت ایران به منطقه آوردند، فرمان رهبری و ایستادگی مردم ایران را موجب نابودی داعش در خاورمیانه دانست و تصریح کرد: سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی به‌فرمان رهبری با کمک رزمندگان داعش را نابود کرد.

ساداتی نژاد، راهپیمایی 22 بهمن را نشانه بیعت مردم با امام و رهبری دانست و با بیان اینکه دشمن به دنبال قطع رابطه مردم با رهبری است، گفت: اگر رابطه مردم با رهبری قطع شود نظام فرو می پاشد.

وی اظهار داشت: مردم به‌فرمان ولی‌فقیه، با شکوه تر از چهل سال گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا به ترامپ بگویند به‌فرمان مقام معظم رهبری «مرگ بر آمریکا» از دهانشان نخواهد افتاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha